کد خبر: ۳۶۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۱
فرمانده سپاه كربلا مازندران خبر داد
فرمانده سپاه كربلاي مازندران از ساخت 700 منزل مسكونی ويژه محرومان به همت بسيج سازندگي در استان خبر داد و گفت: اين خانه‌های محرومان از سال گذشته آغاز و همچنان در دست انجام است.

به گزارش آرانیوز، محمدحسین بابایی بعد از ظهر امروز در حاشیه بهره‌برداری از 5 واحد مسکن محرومان در روستاهای بالادست نکا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای ساخت این مسکن محرومان در مازندران در مجموع 88 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با اعلام اینکه 400 واحد مسکونی در سال گذشته تحویل محرومان در این استان شده است، افزود: تا پایان مردادماه امسال براساس برنامه‌ریزی انجام شده باید 700 واحد تحویل افراد شود.

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: این واحدهای مسکونی در راستای اقدامات محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی، خیران و اردوهای جهادی اجرایی شده است و تاکنون 400 واحد مسکونی تحویل افراد شد و در ماه‌های آینده با همت مسؤولان شهری و کمک خیران، تلاش داریم تا این عدد به 700 برسد.

بابایی بیان کرد: تلاش برای خانه‌دار کردن محرومان از جمله سیاست‌های مهم بسیج سازندگی در سال‌های اخیر است که با قوت اجرایی شده است.

وی افزود: بسیج سازندگی در سرفصل‌های مختلف برای عمران، آبادانی، بهداشت، جاده، راه، آب و مسکن روستایی وارد شده است و خدمات شایسته ارائه می شود و به نوعی می‌توان گفت که ردپای بسیجیان در همه جا وجود دارد.

* افتتاح 5 باب مسکن محرومان در نکا

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) نکا از افتتاح 5 باب مسکن محرومان در این شهرستان خبر داد و گفت: این مسکن روستایی در روستاهای بالادست نکا با همکاری بسیج سازندگی، کمیته امداد و خیران ساخت و تحویل داده ‌شد.

حسین بریمانی در حاشیه افتتاح مسکن محرومان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان نکا، اظهار کرد: توجه به توانمندسازی محرومان در بخش‌های مختلف از جمله رویکردهای مهم امداد است که با قوت دنبال می‌شود.

وی افزود: تلاش برای خانه‌دار کردن افراد مددجو یکی از سیاست‌های مهم امداد است که با قوت در دست انجام است و تلاش داریم تا در این بخش توفیق بیشتری حاصل شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) نکا بیان کرد:  قرار گرفتن در مسیر خدمت‌رسانی به محرومان از جمله خدمات مهم امداد از ابتدای شکل‌گیری تاکنون بوده است و تلاش داریم تا خدمات مناسب به جامعه هدف و افراد نیازمند ارائه شود.

بریمانی گفت:  توجه به اشتغال‌زایی مددجویان، مسکن و مسائل مختلف افراد زیرپوشش این نهاد از دغدغه‌های مهم است که با برنامه‌ریزی در دستور کار قرار می‌گیرد و امسال هم با برنامه‌ریزی انجام شده ساخت خانه محرومان با همکاری بسیج سازندگی سپاه با قوت در دست انجام است.

انتهای پیام/

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار