کد خبر: ۳۶۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۱
نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی خبر داد
نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی گفت:به دو طرح ملی در شهرستان میرجاوه ۹۰ میلیارد ریال تسهیلات اختصاص داده شد.
به گزارش آرانیوز، علی کرد اظهار داشت: با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری و معاون صندوق کار آفرینی امید کشور در شهرستان میرجاوه ۹۰ میلیارد ریال تسهیلات بدون کارمزد برای دو طرح ملی در نظر گرفته شد.

وی افزود: با حضور  هیئت مذکور و مسئولین ارشد استانی کلنگ مجتمع بزرگ گردشگری،تفریحی و اقامتی تمین و کلنگ مجتمع فرآوری کانسنگ مس در روستای لهرمبا از توابع بخش لادیز به زمین زده شد. 

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: برای اجرای پروژه بزرگ گردشگری تمین از محل صندوق کار آفرینی امید و معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور مبلغ ۴۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

وی خاطر نشان کرد:برای مجتمع فرآوری کانسنگ مس در روستای لهرمبا از توابع بخش لادیز شهرستان میرجاوه نیز ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اختصاص داده شد که این مجتمع در نهایت با مشارکت بخش خصوصی راه اندازی می‌شود.

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی مجتمع تولید جوجه یک روزه را یکی از طرح های ملی و بزرگ در حوزه انتخابیه شهرستان خاش دانست و افزود: با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور از روند پیشرفت فیزیکی مجمتع تولید جوجه یک روزه واقع در دهستان پشتکوه از توابع شهرستان خاش بازدید بعمل آمد.

این نماینده مجلس با تشریح تاثیر این مجتمع در اشتغالزایی افراد گفت: مجتمع تولید جوجه یک روزه خاش علاوه بر فراهم ساختن زمینه اشتغال تعداد زیادی از افراد بومی در تامین نیاز بازار نیز بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

عضو فراکسیون تولید و اشتغال مجلس بیان داشت: امیدواریم باهمکاری صندوق کار آفرینی امید در تخصیص تسهیلات بدون کارمزد و مشارکت بخش خصوصی در زمینه‌های مختلف شاهد اشتغال افراد بومی و به حرکت در آمدن چرخ تولید در استان باشیم.

انتهای پیام/*

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار