کد خبر: ۳۶۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹
نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی:
کاشمر-نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح مدیریت جامع توسعه روستایی در مجلس در حال بررسی است.
به گزارش آرانیوز، بهروز بنیادی ظهر شنبه در همایش شوراهای اسلامی شهر و روستای کاشمر با بیان اینکه در چند سال اخیر در مقایسه با سال های گذشته شاهد پیشرفت های بسیاری بوده ایم و این نشان می دهد کشور مجدد به سمت انضباط در حرکت است اظهار کرد: خدمات بسیاری در روستاها انجام شده است، شورائیان، دهیاران و سایر مسئولان در جلسات عمومی اقدامات انجام شده را گزارش دهند.

وی با اشاره به اینکه باید با تغییر گفتمان به سمت بیان اقدامات انجام شده و کارهای در دست انجام حرکت کرد افزود: به رغم اینکه محدودیت منابع وجود دارد اما تلاش شده همین منابع عادلانه توزیع شود.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئولان نباید شوراها و دهیاران را پشت درب اتاق خود نگه دارند و برای آنها احترام قائل شوند، افزود: برای شنیدن حرف های شوراها باید وقت بیشتری گذاشت.

وی بروکراسی اداری را یکی از آفات دانست و گفت: رفع بخشی از این مشکلات وظیفه دولت و بخشی وظیفه مجلس شورای اسلامی است.طرح مدیریت جامع توسعه روستایی در مجلس پیگیری می شود.

بنیادی با بیان اینکه متاسفانه در شهر و روستا مدیریت واحد نداریم و این عاملی برای محدودیت توسعه شده است گفت: باید تلاش کنیم با تشکیل تعاونی های روستایی، کشاورزان و مردم  روستا را توانمند کنیم.

وی با تاکید براستفاده و بکارگیری از متخصصین و افراد تحصیل کرده در روستاها گفت: برخی از فرصت ها و فکرها را در جهت رونق روستا نباید از دست داد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار