کد خبر: ۳۶۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰
نایب‌رئیس کمیسیون اصلاح ساختار دولت در مجلس:
تبریز - نایب‌رئیس کمیسیون اصلاح ساختار دولت در مجلس گفت: مخالف هرگونه افزایش وزارت‌خانه و توسعه دولت هستم.

به گزارش آرانیوز، بیت‌الله عبداللهی عصر امروز پنج شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبرنگاران با اشاره به اینکه مخالف هرگونه افزایش وزارت‌خانه و توسعه دولت هستم، اظهار داشت: دولت با این‌که می‌گوید نیروی انسانی و فضا در تفکیک وزارت‌خانه‌ها نداریم ولی این حرف قابل‌قبول نیست چراکه اگر وزارخانه‌ها تفکیک شود تنها چهار نفر مدیرکل و معاون پارلمانی اضافه می‌شود.

نایب‌رئیس کمیسیون اصلاح ساختار دولت در مجلس افزود: تفکیک وزارت‌خانه‌های صنعت، معدن و تجارت، ورزش و جوانان نه تنها با شعار چابک‌سازی دولت سازگار نیست بلکه مغایر آن نیز است البته بنده با تفکیک وزارت‌خانه‌ها به لحاظ این‌که در آینده احتمال بازگشت و دوباره‌کاری دارد مخالفم.

وی ادامه داد: مثلا وقتی می‌بینیم در اهر نمی‌توانند سنگ روی سنگ بگذارند این‌طور نیست که متولیان بی‌دین و حال کار کردن ندارند بلکه بخشی از خلل در امور ناشی از محدودیت‌های منابع مالی است.

عبدالهی بابیان این‌که رکود بر ساخت و ساز در سطح کشور حاکم است، گفت: شهرداری اهر بایستی به تأمین منابع مالی توجه ویژه‌ای کند و علی‌رغم این‌که می‌دانیم تأمین حقوق کارمندان و پرسنل شهرداری رنج‌آور است.

مخالف اخراج نیروی انسانی در شهرداری اهر هستم

وی تأکید کرد: با آن‌که مخالف اخراج نیروی انسانی به‌اصطلاح مازاد هستم ولی اگر کسی هم تخلفی کرده باید با آن فرد متخلف برخورد شود و در کل از تعدیل نیروی انسانی که چندین سال سابقه فعالیت دارند مخالف هستم.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس در ادامه با تأکید بر این‌که شهرداری اهر باید فراتر از تأمین منابع مالی فکر کند، بیان کرد: با توجه به رکود حاکم بر ساخت و ساز و نبود درآمد از این محل و خسارت سرمازدگی که قطعا بر اقتصاد شهر نیز تاثیرگذار است باید فراتر از مشکلات و منابع فکر کند.

عبدالهی با ذکر اینکه با عوام‌فریبی و دروغ‌گویی نمی‌توان بحران‌ها را مدیریت و تحول‌گرا بود و کشور را اداره کرد، اضافه کرد: یکی دیگر از راه‌های تأمین درآمد پایدار برای شهرداری اهر، اجرای طرح‌های گردشگری است.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه روند احداث کارخانه آهک هیدراته چگونه پیش می رود؟ گفت: شرکت مس ملی ایران قرار است تا در این پروژه ۴۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کند که با تکمیل و بهره برداری برای ۲۰۰ نفر به‌صورت مستقیم اشتغال زایی خواهد داشت و طبق برنامه‌ریزی های و اظهارات پیمانکار خردادماه امسال ماشین و دستگاه ها در محل کارخانه نصب می‌شود.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس اضافه کرد: لحظه ای از گره گشایی از مشکلات سرمایه گذاران و تولیدکنندگان و کارآفرینان غافل نیستم و زمانی که در تهران هستم سرمایه گذارانی که نیاز به تسهیلات دارند به‌طور مستمر پیگیری می‌کنم.

عبدالهی در پاسخ به سوال یکی دیگر از خبرنگاران در خصوص عملکرد مدیران ادارات، ابراز کرد: گاهاً خواسته می شود تغییراتی در مدیریت ادارات اعمال شود اما بنده علاقه ای ندارم اما باید با صداقت بگوییم که تغییر برخی از مدیران حتی اداره مربوطه را از رکود خارج نمی کند به لحاظ اینکه فردی کاربلد به سختی یافت می شود و متاسفانه تغییر برخی از مدیران تفاوتی را شاهد نخواهیم بود چون فردی شبیه همان فرد جایگزین می شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار