کد خبر: ۳۶۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴
سرپرست سازمان اورژانس کشور:
اصفهان - سرپرست سازمان اورژانس کشور گفت: با توجه به وسعت استان اصفهان نیاز به بالگرد بسیار جدی است و ما به دنبال استفاده از بالگردهای دید در شب هستیم.

به گزارش آرانیوز، پیرحسین کولیوند پیش از ظهر شنبه، در مراسم بهره‌برداری از اتوماسیون فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان اظهار داشت: به توانمندی اصفهان کاملا اعتقاد داریم و در بحث تخصیص آمبولانس و اتوبوس آمبولانس به اصفهان دریغ نخواهیم کرد.

وی بیان داشت: در سفری به آلمان و جلسه مشترک با عوامل اورژانس آلمان قرار بر انجام پروژه مشترک به صورت پایلوت در استان اصفهان برای کاهش حوادث ترافیکی شد.

سرپرست سازمان اورژانس کشور با اشاره به اینکه با توجه به وسعت استان اصفهان نیاز به بالگرد بسیار جدی است، تصریح کرد: ما به دنبال استفاده از بالگردهای دید در شب هستیم.

وی با اشاره به طرح ۲۴۷ مبنی بر مدیریت درمان سکته های قلبی، گفت: در طرح ۲۴۷ به طور ۱۰۰ درصد شعار مقام معظم رهبری در راستای حمایت از تولید داخلی را رعایت کردیم.

کولیوند اظهار داشت: ۲۴۷ طرحی است که دستگاه‌های سخت افزاری آن کاملا ایرانی و دارای کیفیت جهانی است.

وی بیان داشت: در این طرح آمار خسارات جانی ناشی از حملات قلبی به شدت کاهش یافته است که حمایت معاون درمان وزارت بهداشت در انجام آن قابل تقدیر است.

سرپرست سازمان اورژانس کشور افزود: اصفهان تنها مرکزی است که بیسیم دیجیتال آن بدون نقص به طور پایلوت اجرا شده است.

وی با تأکید بر ضرورت راه‌اندازی بخش ریلی و موتوری اورژانس کشور گفت: مجوز خرید هزار آمبولانس از دولت گرفته شده است.

کولیوند با اشاره به اینکه خدمات اورژانس با استفاده از دستگاه‌های کاملاً ایرانی بدون دریافت هزینه اضافی برای مردم انجام می‌شود و با اشتغال‌زایی همراه است، ادامه داد: ساخت تمامی دستگاه‌های اورژانس در داخل کشور در دستور کار قرار گرفته چراکه دستگاه‌های داخلی عملکرد بهتری هم نسبت به نمونه خارجی دارد.

وی بیان داشت: به دنبال مذاکره با نمایندگان مجلس هستیم که با افزایش درصد کمی از قیمت بلیط قطار و هواپیما، درصدی از محل درآمد را به خرید آمبولانس و بالگرد دید در شب به اورژانس اختصاص دهند.

کولیوند با تأکید بر ضرورت راه‌اندازی بخش ریلی و موتوری اورژانس کشور اذعان داشت: به محض خریداری اورژانس‌های موتوری جدید، استان اصفهان از این تجهیزات بهره‌مند خواهد شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار