کد خبر: ۳۶۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳
به مناسبت نیمه شعبان؛
اصفهان – سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان از عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان در روز یازدهم اردیبهشت ماه به مناسبت نیمه شعبان خبر داد.
به گزارش آرانیوز، امیر هلاکویی ، با اشاره به برنامه‌های اداره کل کتابخانه‌های استان اصفهان در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی اظهار داشت: از برنامه‌های سال جاری اداره کل کتابخانه‌های استان اصفهان افزایش اعضای فعال در راستای افزایش کارایی کتابخانه‌های عمومی است و بر این اساس علاوه بر برنامه‌های مختلف عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان را در برنامه قرار داده‌ایم.

اقدامات ترویجی در علاقه‌مندسازی جامعه به کتابخوانی موثر است

وی با اشاره به اینکه اقدامات ترویجی در علاقه‌مندسازی جامعه به کتابخوانی موثر است، بیان داشت: کتابخانه های عمومی استان به لحاظ سخت افزار و امکانات تا حدود زیادی پیشرفت داشته است و امیدواریم با افزایش اقدامات ترویجی گسترش فرهنگ مطالعه را در جامعه بیش از گذشته شاهد باشیم.

سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان با اشاره به اینکه برگزاری نشست‌های کتابخوان، ایستگاه‌های مطالعه و برنامه‌های جذاب دیگری را طراحی کرده ایم، ابراز داشت: یکی از اقدامات اساسی این اداره برگزاری همایش‌های افزایش مهارت‌های ارتباطی برای کتابداران است که به یقین در جذب مخاطبان به کتاخانه‌ها تاثیر بسزایی دارد.

استان اصفهان با بیش از ۳۰۰ باب کتابخانه یکی از استان‌های پیشتاز کشور است

وی با بیان اینکه استان اصفهان با بیش از ۳۰۰ باب کتابخانه، ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار جلد کتاب و ۲۰۰ هزار نفر عضو یکی از استان‌های پیشتاز کشور است، ادامه داد: هم اکنون کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان دارای دو میلیون و ۵۰۰ هزار جلد کتاب است.

هلاکویی از عضویت رایگان در کتایخانه‌های عمومی استان اصفهان به مناسبت نیمه شعبان خبر داد و ابراز داشت: بر این اساس روز یازدهم اردیبهشت‌ماه امکان ثبت نام رایگان در این کتابخانه‌ها فراهم شده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار