کد خبر: ۳۶۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵
مدیرکل محیط زیست استان اصفهان خبر داد:
اصفهان - مدیرکل محیط زیست استان اصفهان گفت: بخش زیادی از مناطق حفاظت‌شده مانند منطقه کلاه‌قاضی و غیره تحت رصد مجازی توسط دوربین‌های حفاظت محیط زیست است.

به گزارش آرانیوز، سید رحمان دانیالی ، با اشاره به اینکه با توجه به مناطق حفاظت شده بی‌بدیل در استان اصفهان حفاظت شبانه‌روزی از این نقاط توسط یگان حفاظت انجام می‌شود، اظهار داشت: در راستای حفاظت مناسب از این مناطق درسال ۹۵ حدود ۸۰ محیط‌بان جذب اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان اصفهان شدند.

وی افزود: هم‌اکنون در کل استان اصفهان حدود ۲۶۰ محیطبان مشغول فعالیت هستند که در کل بر ۷۰۰ هزار هکتار مناطق حفاظت شده نظارت دارند.

مدیرکل محیط زیست استان اصفهان با اشاره به روش‌های به روز و رصد مجازی که توسط اداره محیط زیست استان برای حفاظت از مناطق زیستی استان انجام می‌شود، ابراز داشت: بخش زیادی از منطقه حفاظت‌شده مانند منطقه کلاه‌قاضی و ... تحت رصد مجازی توسط دوربین‌های حفاظت محیط زیست است.

وی در ارتباط با وضعیت نگران کننده آلودگی در ماه‌های سرد سال در اصفهان ابراز داشت: یکی از مشکلات ما این است که قانون ممنوعیت فعالیت واحدهای آلاینده در ۵۰ کیلومتری اصفهان به طور کامل اجرایی نشده است.

دانیالی افزود: برخورد با واحدهای متخلف آلاینده  را به شکل جدی دنبال می‌کنیم و البته این مستلزم هماهنگی با دستگاه قضایی است و بنا به رای این نهاد، اداره کل محیط زیست استان اصفهان به طور جدی با متخلفان برخورد می‌کند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار