کد خبر: ۳۶۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸
مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان:
زنجان-مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: روند فعالیت بانوان در تعاونی ها رو به رشد است و در حال حاضر ۱۵۰ هزار تعاونی بانوان در سطح استان زنجان فعال است.

به گزارش آرانیوز، محمدرضا یوسفی از وجود چهار هزار تعاونی ثبت‌شده در استان زنجان خبر داد و افزود: از این تعداد ۱۵۰ تعاونی بانوان در استان زنجان فعال است که خوشبختانه روند فعالیت بانوان در تعاونی ها رو به رشد است.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان اظهار کرد: تعاونی‌ها در اقتصاد نقش بسیار مهمی دارند بنابراین باید به آنها توجه ویژه شود و لزوم توجه به تقویت و توسعه تعاونی‌های بانوان در استان زنجان مورد تأکید اداره کل است. 

یوسفی تصریح کرد: توجه و تقویت تعاونی‌ها باعث ارتقای اقتصاد جامعه و کاهش فقر می‌شود و در دولت تدبیر و امید فعال شدن تعاونی‌ها در دستور کار است و طی سال‌های اخیر فعالیت تعاونی‌ها در استان زنجان تسهیل شده است.

مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان  تصریح کرد: تعاونی‌های بانوان در بخش‌های صنایع‌دستی و فرش دستباف فعال هستند.

یوسفی به تعاونی مسکن در استان زنجان اشاره کرد و یاد آور شد: مشکل تعاونی مسکن دانشگاه علوم پزشکی استان به‌زودی رفع می‌شود.

وی ابراز کرد: در استان جلسات لازم برای رفع مشکل تعاونی‌ها مسکن با مدیریت لازم با اعضای هیئت‌مدیره تعاونی‌ها انجام می‌شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار