کد خبر: ۳۶۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶
فرماندار مانه و سملقان:
مانه و سملقان- فرماندار مانه و سملقان گفت: سهم این شهرستان در اجرای قانون حمایت از توسعه و اشتغالزایی ۳۲ میلیارد تومان است.

به گزارش آرانیوز، غلامرضا عوض زاده  بر ضرورت توجه به ایجاد اشتغال پایدار تاکید و اظهار کرد: شهرستان مانه و سملقان به لحاظ تخصیص اعتبار به منظور اشتغالزایی پس از بجنورد رتبه دوم استان را دارد.

عوض زاده افزود: تاکیدات لازم به مدیران دستگاه های اجرایی مانه و سملقان شده تا با جدیت کامل وارد مسئله اشتغال زایی شوند تا تسهیلات ارائه شده منجر به اشتغالزایی در شهرستان شود.

وی تصریح کرد: باتوجه به اینکه اشتغالزایی یکی از دغدغه های امروز جامعه است در این راستا اهتمام لازم را داریم تا آنچه که برنامه ریزی شده اجرایی شود.

فرماندار مانه و سملقان  بیان کرد: تاکنون ۳۸۰ پرونده اشتغال زایی در سامانه کارا به ثبت رسیده و ۱۱۱ پرونده با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۱۹۵ میلیون تومان مصوب شده است.

عوض زاده گفت: اشتغال اکثریت مردم مانه و سملقان بر پایه کشاورزی است به طوری ۴۰ درصد تولیدات خراسان شمالی از طریق این شهرستان تامین می شود.

وی اظهار کرد: باوجود کاهش بارندگی و خشکسالی های اخیر کشاورزان مانه و سملقان توانستند۵۰ درصد گندم های مورد نیاز خراسان شمالی را تولید کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار