کد خبر: ۳۶۰۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵
استاندار چهارمحال و بختیاری:
شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: قابلیت های سرمایه گذاری چهارمحال و بختیاری معرفی شود.

به گزارش آرانیوز، اقبال عباسی شامگاه چهارشنبه در نشست امضای تفاهم نامه با سرمایه گذاران ژاپنی با اشاره به اینکه چهارمحال و بختیاری ظرفیت های بسیاری زیادی برای سرمایه گذاری در سطح استان دارد، بیان کرد: ظرفیت های گردشگری، ارتفاع بالا از سطح دریا، ظرفیت های کشاورزی، ظرفیت های توریستی و... و. از مهمترین پتانسیل ها و ظرفیت های چهارمحال و بختیاری برای  سرمایه گذاری به شمار می رود.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: ارتفاع بالا از سطح دریا زمینه را برای سرمایه گذاری در بخش های تولید برق خورشیدی در این استان فراهم کرده است.

جذب سرمایه گذاران خارجی نقش مهمی در رونق اقتصادی چهارمحال و بختیاری دارد

وی تاکید کرد: ایجاد مجموعه های گردشگری، صنایع تبدیلی و فرآوری محصولات کشاورزی و... از مهمترین ظرفیت های چهارمحال و بختیاری برای سرمایه گذاری است.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: جذب سرمایه گذاران خارجی در سطح استان نقش مهمی در رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در سطح استان دارد.

قابلیت توسعه طرح های بخش انرژی های نو در چهارمحال و بختیاری وجود دارد

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: چهارمحال و بختیاری در کنار دو استان بزرگ کشور قرار گرفته است و باید تلاش کرد از این فرصت ارزشمند برای توسعه استان بهره گیری شود.

وی ادامه داد: چهارمحال و بختیاری توانمندی های بسیاری در راستای توسعه طرح های انرژی ها نو دارد و باید این فرصت های سرمایه گذاری معرفی شود.

در این نشست دو تفاهم نامه برای اجرای طرح های سرمایه گذاری در بخش انرژی های نو با شرکت های ژاپنی در سطح استان به امضا رسید.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار