کد خبر: ۳۵۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸
استاندار البرز مطرح کرد:
کرج - استاندار البرز بهر ضرورت اختصاص زمین مناسب برای ایجاد شهرک دانش‌بنیان در استان تأکید کرد.

به گزارش آرانیوز، محمدعلی نجفی در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به‌ضرورت اختصاص زمین مناسب برای ایجاد شهرک دانش‌بنیان در استان البرز، گفت: با راه‌اندازی شهرک‌های دانش‌بنیان بستر اشتغال برای فارغ‌التحصیلان فراهم می‌شود.

وی بابیان اینکه البرز نوپا نیازمند توجه ملی برای ارتقا زیرساخت‌های خود است، افزود: اکنون بسیاری از ادارات و دستگاه‌های استان اجاره‌نشین هستند و مکان مناسبی برای استقرار ندارند.

استاندار البرز ادامه داد: البرز دارای ظرفیت‌های بزرگی در بخش تجارت است که این امر با ایجاد و راه‌اندازی پایانه صادراتی تسهیل و تسریع می‌شود ازاین‌رو انتظار می‌رود که وزارت راه و شهرسازی در این روند همراهی لازم را داشته باشد.

نجفی بابیان اینکه اکنون زمین مناسب برای ایجاد نمایشگاه دائمی استان اختصاص پیداکرده است، گفت: توانمندی‌های البرز در حوزه‌های مختلف نیازمند فضایی برای معرفی است که این امر با ایجاد سایت نمایشگاهی دائمی استان بهتر و بیشتر تحقق پیدا می‌کند.

وی افزود: البرز به‌عنوان قطب علم و فناوری کشور شناخته‌شده بنابراین ضرورت دارد بستری برای ایجاد شهرک دانش‌بنیان مهیا شود.

استاندار البرز اضافه کرد: شهرک‌های دانش‌بنیان زمینه اشتغال قشر تحصیل‌کرده و فرهیخته را فراهم می‌کند.

وی گفت: رویکرد وزارت کشور مبنی برای گسترش فضاهای عمومی برای بهره‌برداری مردم، بسیار ارزشمند و حائز اهمیت است و این امر اکنون در بخش سلامت استان بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

نجفی افزود: اکنون علی‌رغم اقدامات قابل‌توجهی که در دولت تدبیر و امید برای افزایش سرانه‌های بهداشت و درمان البرز صورت گرفته همچنان از میانگین کشوری فاصله بسیاری داریم ازاین‌رو درصدد تقویت این بخش با اختصاص فضای مناسب از سوی وزارت راه و شهرسازی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این رابطه هستیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار