کد خبر: ۳۵۹۰۸
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷
مدیرکل هواشناسی آذربایجان غربی:
ارومیه- مدیرکل هواشناسی آذربایجان غربی گفت: شهرستان ارومیه در طول سه روز گذشته با ثبت ۴۴ میلیمتر بارندگی در بین مراکز کشور رکورددار شد.

به گزارش آرانیوز، حبیب عبدل  با بیان اینکه از ابتدای ماه جاری شاهد بارش باران و برف در مناطق مختلف استان بودیم اظهارداشت: پیش بینی می شود در صورت تثبیت الگوهای پیش یابی از اواخر هفته جاری سامانه جدید بارشی وارد کشور و استان خواهد شد.

وی ادامه داد: بعلت رطوبت مناسب در منطقه و فراهم بودن شرایط برای رشد ابرهای همرفتی به اقتضای این فصل از سال، احتمال رخداد رگبارهای پراکنده و محلی در برخی نقاط استان طی بعد از ظهر فردا دور از انتظار نیست.

عبدلی با بیان اینکه بارش بیش از نرمال در نیمه غربی و شمالی کشور و استان طی یک هفته آینده با ورود سامانه بارشی را شاهد خواهیم بود افزود: از امروز دمای هوای استان بین ۴ تا ۶ درجه در سطح استان کاهش می یابد.

وی اظهارداشت: در شهرهای ارومیه ۴۳.۵، دانشگاه نازلو ۴۶، سردشت ۲۷.۳ ، پیرانشهر ۱۳.۶ ، اشنویه ۲۵.۲، مهاباد ۱۰.۹ ،نقده ۱۵ ، شاهین دژ ۲۸.۲، بوکان ۲۰.۵، چایپاره ۱۳.۹، چالدران ۱۸، سلماس ۱۹.۶، ماکو ۳۳.۵ ، تکاب ۲۱.۴ ، پلدپشت ۲۷.۴ ،انزل ۲۱.۶، میاندوآب ۸.۷، خوی ۱۹.۷ میلیمتر گزار شده است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار