کد خبر: ۳۵۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۵
مدیر فرودگاه همدان مهم‌ترین عامل استقبال کم از پروازهای همدان-تهران را ضعف اطلاع‎رسانی و تبلیغات عنوان کرد و افزود: در صورت تکمیل نشدن ظرفیت موردنظر، این پرواز که پس از چند سال تعطیلی برقرار شده، مجددا لغو می‌شود.
به گزارش آرانیوز، سهراب کلوندی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همدان در سال 2018 به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای آسیایی، میزبان اجلاس سران کشورهای قاره بزرگ بوده و تلاش زیادی برای رونق پروازهای فرودگاه همدان و افزایش مسافران در حال انجام است.

وی گفت: با توجه به موقعیت امسال همدان، از طرف استانداری توجه زیادی به رونق پروازهای فرودگاه همدان شده و برنامه‎ها و طرح‎هایی در این زمینه در حال اجراست که از بین آن‌ها می‌توان به برقراری پرواز همدان-تهران و برعکس پس از چند سال تعطیلی اشاره کرد..

مدیر فرودگاه همدان بیان کرد: از 18 فروردین هر هفته 5 پرواز از فرودگاه همدان انجام می‌شود، اما از نظر تعداد مسافر در حد مطلوبی نیست و بیم آن می‎رود که این مسیر پروازی لغو شود.

کلوندی با اشاره به برگزاری جلسه با معاون برنامه‌ریزی استانداری برای رسیدگی به این موضوع مطرح کرد: حضور پر رنگ‎تر میراث فرهنگی و گردشگری استان و آژانس‎های مسافرتی از مواردی بود که بر آن تأکید شد و جلسه‎ای نیز با حضور نمایندگان 43 آژانس دارای مجوز استان برگزار شده و از آن‌ها خواسته شد تا برای برپایی تورهای گردشگری از راه هوایی تلاش بیشتری داشته باشند.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین دلیل استقبال کم از پروازهای همدان را ضعف در اطلاع‎رسانی و تبلیغات است که با تلاش استانداری و مذاکرات ما در فرودگاه، قرار است شهرداری، فضاهایی را برای نصب تبلیغات آژانس‎های مسافرتی در نظر گیرد.

کلوندی گفت: صدا و سیمای مرکز استان نیز قرار است با پخش زیرنویس‎های مرتبط برای معرفی پرواز همدان-تهران اقدام کرده نامه‎ای نیز به دانشگاه‎ها ارسال شده تا تمهیداتی را برای استفاده بیشتر استادان از سفر هوایی در نظر گیرند.

وی بیان کرد: به جز 5 پرواز هفتگی رفت و برگشت به تهران که به وسیله "ایران ایر" انجام می‎شود، دو پرواز رفت و برگشت به وسیله شرکت هواپیمایی "کیش ایر" در مسیر کیش و دو پرواز رفت و برگشت از طرف شرکت هواپیمایی "آتا" به مشهد مقدس انجام می‎شود که تعداد مسافران این پروازها نسبت به تهران بیشتر است.

انتهای پیام/*

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار