کد خبر: ۳۵۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۰
مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان با اشاره به افزوده شدن خط پروازی جدید در فرودگاه بین‌المللی گرگان گفت: خط پروازی گرگان به بندرعباس در فرودگاه بین‌المللی گرگان افزوده شد.
به گزارش آرانیوز، رامین آذری عصر امروز در مراسم آغاز مسیر پروازی گرگان به بندرعباس اظهار داشت: از امروز یک مقصد پروازی جدید به خطوط پروازی فرودگاه بین‌المللی گرگان افزوده شد و اکنون فرودگاه بین‌المللی گرگان، 7 مقصد پروازی داخلی و خارجی دارد.

وی افزود: خط پروازی گرگان ـ بندرعباس در دوشنبه های هر هفته از فرودگاه بین‌المللی گرگان دایر شده است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان با اشاره به اینکه مدت مسیر پروازی گرگان ـ بندرعباس 2 ساعت و 15 دقیقه است، تصریح کرد: فرودگاه بین‌المللی گرگان اکنون  7 مقصد پروازی به تهران، مشهد، زاهدان ، کیش، بندرعباس، نجف و بغداد دارد.

آذری با اشاره به احتمال افزایش خطوط پروازی به بندرعباس اظهار کرد: در صورت استقبال مسافران، روزهای شنبه یا چهارشنبه نیز به روزهای پروازی گرگان به بندرعباس افزوده می‌شود.

وی با اشاره به افزایش تجهیزات کمک ناوبری در فرودگاه گرگان اظهار داشت: دستگاه دی‌وی‌آر در فرودگاه نصب شده و اواخر اردیبهشت ماه امسال افتتاح می شود و نصب دستگاه آی‌ال‌اس نیز به پایان رسیده و به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان با بیان اینکه این برای نخستین بار است که مسیر بندرعباس در فرودگاه گرگان برقرار شده است، گفت: به علت درخواست‎های مردمی و با توجه به نیازسنجی انجام شده، برقراری پرواز بندرعباس در دستور کار قرار گرفت و با پیگیری‎ها و هماهنگی‌های انجام شده، این پرواز در روزهای دوشنبه توسط هواپیمایی قشم برقرار شده است.

انتهای پیام/*

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار