کد خبر: ۳۵۸۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۹
جانشین فرمانده سپاه ‌گلستان با بیان اینکه سپاه نماد ایستادگی یک ملت و امت اسلامی است، گفت: امروز تضعیف سپاه و نیروهای مسلح، به منزله خودزنی است و همه باید حواسشان به این مسئله باشد.
به گزارش آرانیوز، سرهنگ عبدالله عین‌علی امشب در جمع خبرنگاران ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت روز پاسدار اظهارداشت: اهداف و سیاست‌های سپاه در راستای محرومیت‌زدایی و تحقق شعار سال است.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران، مولود انقلاب اسلامی است، گفت: در اصل 150 قانون اساسی مأموریت و نقش سپاه به صراحت بیان شده و سپاه نهادی قانونمند و برگرفته از انقلاب اسلامی و قانون اساسی است.

جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه براساس قانون هرجایی که انقلاب و دستاوردهای انقلاب مورد تهدید قرار گیرد، سپاه به عنوان حافظ انقلاب و دستاوردهای آن باید وارد صحنه شود، خاطرنشان کرد: در عمر 40 ساله سپاه و انقلاب اسلامی، عملکرد این مجموعه موید این است که سپاه به وظیفه خود به نحو احسن عمل کرده است. سپاه جان فدای ولایت بوده و خود را خدمتگزار مردم می‌داند. این نهاد در داخل خادم مردم و در خارج خاری در چشم دشمنان و سپر بلای مردم است.

وی تصریح کرد: آنچه که برای سپاه مهم و مایه مباهات بوده، این است که توانسته دست اجانب، تروریست‌ها و تکفیری‌ها را از جان و مال مسلمانان و مردم کشورمان کوتاه کند.

عین‌علی با تأکید براینکه سپاه نماد ایستادگی یک ملت و امت اسلامی است، گفت: امروز تضعیف سپاه و نیروهای مسلح، به منزله خودزنی است و همه باید حواسشان به این مسئله باشد.

وی سپاه پاسداران را نماد ایثار، مقاومت و جانفشانی دانست و افزود: سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی دو بازوی توانمند و قدرتمند نظام، گوش به فرمان ولایت هستند و با تعامل سطح بالایی که دارند شجاعانه در برابر دشمن ایستاده اند.

جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان تأکید کرد: آنچه که امروز خار چشم دشمنان نظام شده، همین همدلی و وحدت بین نیروهای مسلح است که برای مردم امیدآفرینی و برای دشمنان یأس و ناامیدی را به همراه دارد.

وی گفت: در استان گلستان هم این همدلی و تعامل در سطح بسیار خوبی وجود دارد که ثمره آن امنیت موجود در استان است. همه نیروهای مسلح به عنوان سرباز در سنگرهای مختلف در جبهه انقلاب هستیم که برابر دشمن سینه سپر کرده و از مردم دفاع می کنیم.

انتهای پیام/*

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار