کد خبر: ۳۵۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۶
مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تعلل شهرداری یاسوج در انتخاب مشاور طرح جامع ترافیکی این شهر، گفت: در صورتی که ظرف دو هفته مشاور انتخاب نشود، دستگاه اجرایی طرح تغییر می‌کند.
به گزارش آرانیوز، نخستین نشست شورای ترافیک استان کهگیلویه و بویراحمد در سال 97 ظهر امروز به ریاست معاون عمرانی استاندار و با حضور دستگاه‌های اجرایی عضو برگزار شد.

حسین کاظمی در این نشست با بیان اینکه حل مشکل ترافیکی شهر یاسوج از اولویت‌های اصلی مدیریت ارشد استان است، اظهار داشت: ترافیک شهر یاسوج بسیار آزاردهنده و یکی از دغدغه‌های مهم مردم این شهر محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح جامع ترافیکی شهر یاسوج، افزود: شهردار باید در تمام جلسات گزارشی از روند اجرای پروژه ارائه دهد اما متاسفانه هنوز مشاور طرح هم انتخاب نشده است.

مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ضرب العجل دو هفته‌ای به شهردار داده شده که مشاور انتخاب کند و اگر ظرف این دو هفته شهردار اقدامی انجام نداد دستگاه اجرایی این پروژه عوض شود.

کاظمی عنوان کرد: پروژه مجتمع تجاری، رفاهی، ورزشی و فرهنگی فردوس یاسوج که قرار بود از سوی سازمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد و با همکاری موسسه اقتصادی کوثر در مرکز شهر یاسوج ساخته شود مدت زیادی هست که بلاتکلیف مانده و اگر ظرف یک هفته تعیین تکلیف نشود به عنوان پارکینگ عمومی استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه نیاز به احداث پارکینگ در شهر یاسوج به شدت احساس می‌شود، عنوان کرد: در کنار زورخانه شهر یاسوج زمین‌های مستهلکی وجود دارد که برای ایجاد پارکینگ مناسب است و با جابجایی ساختمان بهزیستی، در این مکان پارکینگ مناسبی احداث می‌شود.

انتهای پیام/*

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار