کد خبر: ۳۵۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۸
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: پدافند غیرعامل یک اصل برای همیشه است و نباید با هیچ بهانه و توجیهی متوقف شود.
به گزارش آرانیوز، حسین خوش‌اقبال عصر امروز در نخستین جلسه شورای پدافند غیرعامل استان که در سالن شهدای دولت استانداری کردستان برگزار شد، با قدردانی از تلاش‌های مجموعه پدافند غیرعامل استان در سال گذشته اظهار داشت: امیدوارم امسال با برنامه‌ریزی، هماهنگی و همراهی بهتر در رابطه با شورای پدافند غیرعامل به گونه‌ای پیش برویم که اقدامات مفید و حداکثر استفاده را از دیدگاه‌های کارشناسان داشته باشیم.

وی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب گفت: پدافند غیرعامل یک اصل برای همیشه است و نباید با هیچ بهانه و توجیهی متوقف شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با اشاره به اهمیت و ضرورت اجرای طرح‌های پدافند غیرعامل تصریح کرد: ورود کارشناسی در راستای مسائلی که مربوط به استان است، سبب ارتقاء مجموعه می‌شود، بنابراین باید در جلسات حضور فعالانه و کارشناسی داشته باشیم و با همراهی و همکاری یکدیگر برای پیشبرد اهداف کمک کنیم.

وی لازمه موفقیت را وجود اطلاعات کافی و حضور مشاوران دانست و ادامه داد: واقعیت این است که بعضاً داشته‌های خود را نمی‌دانیم.

خوش‌اقبال افزود: در یک دو ماه پیش استاندار کردستان تأکید داشتند که ظرف یک شبانه‌روز 4 تا 5 کانکس پیدا کنیم که به سر "مرز" ببریم، همه در سطح استان بسیج شدند اما دو تا کانکس نداشتیم حال سئوال اینجاست اگر بحران و زلزله‌ای پیش بیاید، چه اتفاقی در استان می‌افتد بنابراین اگر در مسائل مربوط به پدافند غیرعامل دقت، بررسی و مطالعه نکنیم، در آینده دچار مشکل می‌شویم.

وی با تاکید بر جدی گرفتن پدافند غیرعامل افزود: در سطح استان اقدامات خیلی خوبی انجام شده اما هنوز کافی نیست چراکه زمانی مثمرثمر خواهد بود که همه قانع شویم و اقدامات منتج به نتیجه و پیوست خوبی برای کارها در حوزه پدافند غیرعامل باشد.

انتهای پیام/*

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار