کد خبر: ۳۵۸۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۴
فرماندار شهرستان راور با اشاره به اینکه حمایت از کالای ایرانی باید مورد توجه ادارات در راور باشد گفت: بازارچه عرضه محصولات روستائیان در شهر راور راه‌اندازی می‌شود.
به گزارش آرانیوز، آئین تودیع و معارفه رئیس جدید اداره تعاون روستایی شهرستان راور امروز با حضور مالک اژدری فرماندار شهرستان و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد.

فرماندار شهرستان راور در حاشیه این مراسم در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در راور اظهار‌داشت: عمر مدیریتی بسیار کوتاه است و باید در این زمان کوتاه به جز خدمت به مردم فکر نکنیم.

وی بیان کرد: با توجه به تمام مشکلاتی که وجود دارد، مدیری موفق است که بتواند از توان مجموعه خود استفاده کرده تا رفاه مردم را ایجاد کند و در شهرستان راور ظرفیتهای خوبی وجود دارد که مغفول مانده است.

اژدری با بیان اینکه امسال سال حمایت از کالای ایرانی است و مدیران باید در ادارات خود از تولیدات داخلی استفاده کنند افزود: حمایت از کالای ایرانی به رونق اقتصادی در کشور کمک می‌کند و در شهرستان راور باید حمایت از تولیدات روستائیان مد نظر قرار گیرد.

فرماندار شهرستان راور با اشاره به اینکه بازارچه عرضه محصولات روستائیان در شهر راور راه‌اندازی می‌شود خاطرنشان کرد: این بازارچه تا آخر هفته در راور راه‌اندزی می‌شود و هدف از راه‌اندازی بازارچه حمایت از تولیدات روستایی و توسعه اقتصادی روستائیان است.

در آئین تودیع و معارفه رئیس جدید اداره تعاون روستایی شهرستان راور از خدمات حجت‌الله رحمانی رئیس سابق این اداره تجلیل و محمدعلی شریف به‌عنوان رئیس جدید اداره تعاون روستایی شهرستان راور تجلیل شد.



انتهای پیام/ *

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار