کد خبر: ۳۵۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۱
فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت: حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی مهمترین وظیفه و رسالت سپاه بوده که این رسالت در مدت ۴۰ سال به خوبی انجام شده است.
به گزارش آرانیوز، علیرضا حیدری پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قزوین به مناسبت هفته عقیدتی-سیاسی اظهار داشت: حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی مهمترین وظیفه و رسالت سپاه بوده و خوشبختانه در مدت 40 ساله انقلاب این رسالت به خوبی انجام شده است.

وی بیان کرد: دشمنان نقشه‌هایی برای براندازی انقلاب و نظام داشته و سپاه در زمینه خنثی سازی فتنه ها نقش بسزایی دارد.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز تصریح کرد: دشمنان می‌دانند اگر به سپاه ضربه بزنند می‌توانند به نظام آسیب وارد کنند و در این زمینه اقدامات بسیاری انجام می‌دهد.

حیدری ادامه داد: در شبکه‌های اجتماعی و ماهواره‌ای دشمنان در پی ضربه زدن به سپاه هستند چراکه با تهدیدات نتوانستند اقدامی کنند و در پی سوق دادن مردم و تهدیدات داخلی علیه سپاه و نظام هستند.

وی خاطرنشان کرد: در جبهه سخت کشور به راحتی در مقابل دشمنان ایستادگی می‌کند اما اگر اتحاد نباشد دشمنان به هدف شوم خود خواهند رسید.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز ادامه داد: «سپاه هراسی» یکی از اهداف اصلی دشمنان بوده و در این زمینه فتنه‌هایی بسیاری انجام می‌دهند که نیازمند توجه ویژه مسئولان است.

حیدری گفت: امنیت امروز نظام را مرهون فداکاری شهدا، پشتیبانی مردم و اقدامات نیروهای ارزشی سپاه هستیم که باید برای جوانان تبیین شود.

وی عنوان کرد: مصرف کالای ایرانی در دستور کار جدی سپاه و فرهنگ‌سازی لازم در این زمینه در اولویت قرار دارد که رسانه‌ها باید در این موضوع وارد عمل شوند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز خاطرنشان کرد: طرح پاکسازی مناطق آلوده در 2 نقطه شهرستان البرز برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد و طلاق اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ *

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار