کد خبر: ۳۵۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۹
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت: یادواره شهدای کارگر با سخنرانی سردار شریف ۱۰ اردیبهشت ماه در شهرستان البرز برگزار می‌شود.
به گزارش آرانیوز حجت‌الاسلام و المسلمین حسن شجاعی مهر پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قزوین اظهار داشت: سپاه صاحب‌الامر (عج) به عنوان بازوی نظام در راستای حفظ ارزش‌های اعتقادی و همچنین تربیت نیروهای صالح انقلابی تلاش می‌کند.

وی بیان کرد: از 7 تا 12 اردیبهشت به نام هفته عقیدتی-سیاسی در راستای تبیین ارزش‌های انقلاب و اندیشه شهید مطهری نامگذاری شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز عنوان کرد: امسال 70 عنوان برنامه با موضوعیت «حکمت مطهر» ویژه هفته عقیدتی-سیاسی در شهرستان البرز برنامه‌ریزی شده است.

وی تصریح کرد: فراهم کردن زمینه رشد معرفتی و بصیرتی در جامعه، پیاده‌سازی شاخص‌ها و معیارهای اندیشه امام(ره) به عنوان راه پیشرفت و کمال نظام را از اولویت‌های اساسی جامعه برشمرد که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

شجاعی‌مهر تصریح کرد: توجه و اهتمام به آسیب‌های اجتماعی، ارائه خدمات تربیتی و مشاوره‌ای و ترویج معارف قرآنی از خدمات ارائه شده از سوی سپاه بوده که در راستای اعتلای انقلاب نقش مهمی دارد.

وی با تاکید بر ترویج فرهنگ و اخلاق مهدویت خاطرنشان کرد: تبعیت از ولایت فقیه موضوعی اساسی بوده این امر در حالی است که ریشه‌های انقلاب در اندیشه و افکار شهید مطهری بود و امام(ره) مطالعه آثار شهید مطهری را به جوانان توصیه می‌کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز عنوان کرد: یادواره شهدای کارگر با سخنرانی سردار شریف 10 اردیبهشت ماه در شهرستان البرز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ *

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار