کد خبر: ۳۵۸۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۷
تیم برق جدید فارس در هفته سی و سوم لیگ دسته اول مقابل تیم گل‌گهر سیرجان ۴ بر صفر پیروز شد.
به گزارش آرانیوز در چارچوب هفته سی و سوم لیگ دسته اول فوتبال تیم برق جدید فارس در دیدار خانگی در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز به مصاف تیم گل‌گهر سیرجان رفت. دیدار این دو تیم با نتیجه 4 بر صفر به نفع تیم برق جدید فارس پایان یافت.

فرزان دانا در دقیقه 12 این دیدار گل نخست را برای تیم برق جدید فارس به ثمر رساند و نیمه نخست با برتری تیم برق پایان یافت. اخراج یکی از بازیکنان تیم گل گهر در دقایق پایانی نیمه نخست یکی از اتفاقات این دیدار بود. 

در ابتدای نیمه دوم این دیدار تیم برق صاحب یک موقعیت پنالتی شد که ضربه پنالتی توسط مهرداد بشاگردی مهار شد اما رسول بهاروندی در برگشت توانست این توپ را به گل تبدیل کرد.

بعد از به ثمر رسیدن این گل سرمربی تیم گل‌گهر به دلیل اعتراض شدید به داور از زمین اخراج شد. تیم برق جدید در ادامه بار دیگر توسط بازیکن تعویضی این تیم علیمردانی گل سوم را به ثمر رساند.

 این نتیجه تا دقایق پایانی ادامه داشت تا اینکه تیم برق جدید فارس در دقایق اضافه از روی ضربه کاشته پشت دروازه توسط مجید جلالی‌فر به گل چهارم دست یافت.

تیم برق جدید فارس با این برد 41 امتیازی شد و با یک پله صعود به رده دوازدهم جدول رسید. تیم گل گهر سیرجان نیز با 49 امتیاز در رده هشتم جدول قرار گرفت. 

انتهای پیام/*

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار