کد خبر: ۳۵۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱
فرمانده انتظامی استان البرز:
کرج - فرمانده انتظامی استان البرز از کشف هزار و ۶۰۰ تن مرفین در استان خبر داد و گفت: در این رابطه ۴۶ نفر دستگیرشده‌اند.

به گزارش آرانیوز، سردار عباسعلی محمدیان صبح شنبه در نشستی خبری که در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های پلیس مبارزه قاطع و بی‌امان با قاچاقچیان مواد مخدر است، اظهار کرد: اگر از قاچاق مواد مخدر جلوگیری شود، طبیعتاً در کاهش تعداد معتادان تأثیرگذار خواهد بود.

وی اضافه کرد: مأموران نیروی انتظامی استان البرز از ابتدای سال جاری تاکنون توانسته‌اند بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر را کشف کنند.

کشف ۸۰۰ کیلو تریاک در استان البرز

فرمانده انتظامی استان البرز در بخش دیگری از کشف یک محموله هزار و ۶۰۰ کیلوگرم مرفین در استان خبر داد که ۸۰۰ کیلوگرم آن تریاک بوده است، گفت: در این محموله مقداری شیشه و هروئین نیز کشف‌شده است.

سردار محمدیان با تأکید بر اینکه این محموله برای توزیع میان مصرف‌کنندگان آماده می‌شده است، از دستگیری ۴۶ قاچاقچی در این رابطه خبر داد و گفت: سه نفر حامل مواد و مابقی قاچاقچی و مالک مواد مخدر بوده‌اند.

اولویت پلیس مبارزه با قاچاق است

وی به کشف ۲۶ دستگاه خودرو در این خصوص خبر داد و گفت: تحقیقات در خصوص این پرونده ادامه دارد، همه افرادی که در این زمینه همکاری داشته‌اند، دستگیرشده‌اند.

فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: عدم امکان توزیع این حجم از مواد مخدر نویدبخش است و امید داریم که گرایش به مواد مخدر جدید نیز کاهش یابد.

سردار محمدیان با تأکید بر اینکه عزم و اراده برای مبارزه قاطع با قاچاقچیان تا پایان سال ادامه خواهد داشت، گفت: به افرادی که قصد قاچاق مواد مخدر در این استان رادارند هشدار می‌دهیم تا بدانند که پلیس همه توان خود را برای مبارزه با قاچاق به‌ویژه قاچاق مواد مخدر به کار می‌گیرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار