کد خبر: ۳۵۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:
بجنورد- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: توان موشکی نیروهای مسلح نظام جمهوری اسلامی ایران اقتدار کشور را دو چندان کرده است.

به گزارش آرانیوز، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی صبح چهارشنبه در مراسم رژه روز ارتش با بیان اینکه امروز نظام جمهوری اسلامی قدرتمند و سربلند است، اظهار کرد: ایران طی این ۴۰ سال قدرت نظامی خود را در میدان های مختلف به رخ جهانیان کشیده و امروز تمام دنیا از ایران حساب می برند.

حجت الاسلام یعقوبی افزود: دفاع جانانه رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و جبهه مقاومت قدرت نظامی ایران را به تمام دنیا ثابت کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: دردنیای استکباری امروز برای پایمال نشدن حق باید نیروهای مسلح قدرتمند داشت تا کسی توان دخالت و نفوز به کشور را نداشته باشند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه نیروهای مسلح بازوهای قدرت و اعتلای هر کشوری هستند، اظهار کرد: کشوری که بتواند نیروهای مسلح منظم، آزموده، باتجربه، متدین، بصیر و مقاوم تربیت کند قطعا در دنیا سربلند و سرافزار خواهد بود.

حجت الاسلام یعقوبی گفت: امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی طرح جامعه برتر و تمدن اسلامی از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده تا بزرگترین تمدن متعلق به امت اسلامی باشد.

وی با بیان اینکه پایه تمدن برقدرت علمی، نظامی، فرهنگی و اقتصادی استوار است، افزود: تمدنی که قدرت نظامی آن در نیا مطرح باشد مقتدر و به هنگام است.

امام جمعه بجنورد در ادامه امنیت ایران در منطقه و جهان را مثال‌زدنی دانست و گفت: ایران اسلامی به واسطه بازوان توانمند مقام معظم رهبری، نیروهای سپاه، ارتش، نیروهای نظامی و بسیج به امنیت پایدار رسیده و کشوری سربلند، آبرومند و عزتمند را تشکیل داده است.

حجت الاسلام یعقوبی اظهار کرد: با این وجود امت اسلامی همواره آماده باشند تا در مقابل هر حرکت ناجوانمردانه و تجاوزگرانه ای ایستادگی کنند.

وی همچنین به آیات قرآن مبنی پیروزی و سربلندی جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: قرآن برای جامعه اسلامی قله بلندی را در نظر گرفته که ایمان قوی، عمیق و معرفت بالنده در جامعه راه رسیدن به این قله متعالی است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار