کد خبر: ۳۵۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳
خلیل جنامی عضو شورای شهر آبادان با انتقاد از نحوه مدیریت در شهرداری این شهر عنوان کرد: پيمانكاراني كه بدون قرارداد در مناطق و سازمان ها مشغول بكار هستند و بيت المال را به تاراج برده اند را معرفي می کنم.
رئیس کمیسیون اقتصادی شورای شهر آبادان در گفتگوی اختصاصی با آرانیوز اظهارکرد: پشت پرده هایی در نحوه خردهای کلان و انحصاری در شهرداری وجود دارد که به زودی درباره آن نیز بیشتر صحبت خواهم کرد.

وی با تاکید بر اینکه عروسک گردانان اصلی در شهرداری باید به مردم معرفی شوند، گفت: برخی تغییرات در بدنه شهرداری آبادان با پتک تهدید همراه بوده و هست و در این باره باید برخوردهای جدی صورت بگیرد.

این عضو شورای شهر آبادان خاطرنشان کرد: مردم از ما انتظار دارند تا امانت دار رای آنها باشیم و در این زمینه کوتاه نخواهیم آمد  و شورا به عنوان نماینده مردم بر اساس قانون و مقررات با متخلفان برخورد خواهیم کرد.

جنامی با تاکید با طرح این سوال که گزینه های ناکارآمد تحمیلی، شهرداری آبادان را به کجا می رساند، عنوان کرد: شرایط نیاز به تغییر دارد و مردم خدمت و رفاه را باید احساس کنند.

رئیس کمیسیون اقتصادی شورای شهر آبادان با تاکید بر اینکه درآینده ای نزدیک در خصوص شرایط غیرقابل قبول مدیریت در شهرداری با مردم بیشتر سخن خواهم گفت، افزود: اجازه نمی دهیم سرمایه مردم آبادان را به تاراج ببرند.

انتهای پیام/*

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار