کد خبر: ۳۵۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۹
منابع محلی سوریه از فعال شدن سامانه‌های پدافند هوایی ارتش این کشور برای مقابله با چند موشک که به سمت دو پایگاه هوایی در حمص و دمشق شلیک شده بود، خبر دادند.
به گزارش آرانیوز به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، منابع محلی سوریه بامداد سه شنبه از فعال شدن سامانه‌های پدافند هوایی ارتش این کشور برای مقابله با چند موشک که به سمت حمص و دمشق شلیک شده بود خبر دادند.

خبرگزاری رسمی سوریه اعلام کرد که بامداد سه‌شنبه چند موشک از منبع ناشناس وارد حریم هوایی استان حمص شدند که سامانه‌های پدافندی برای مقابله با آنها فعال شده و آنها را رهگیری کرد.

بر اساس این گزارش، هدف موشک ها پایگاه هوایی الشعیرات در حومه حمص اعلام شده است.

در همین حال، خبرنگار العالم از دمشق گزارش داد که فرودگاه نظامی الضمیر در حومه دمشق هم از اهداف تجاوز اخیر بوده است.

در همین رابطه، وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که این حمله کار آنها نبوده و در حال حاضر هیچ فعالیت نظامی آمریکایی در منطقه وجود ندارد.

همچنین خبرگزاری سانا گزارش داد که تمام موشک‌های شلیک شده به سمت پایگاه هوایی الشعیرات توسط پدافند هوایی سوریه منهدم شدند.

یک منبع نظامی سوری با تایید خبر صدای انفجار در دمشق، گفت که ۳ موشک نیز به سمت پایگاه هوایی الضمیر در این شهر شلیک شد که توسط سامانه‌های پدافند هوایی هدف قرار داده شدند.

این منبع تعداد موشک‌های شلیک شده به سمت پایگاه هوایی الشعیرات را نیز ۶ فروند اعلام کرد.

اطلاعات اولیه حاکی از آن است که این موشک‌ها توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به سمت پایگاه هوایی الشعیرات و الضمیر شلیک شده است.

در همین حال، منابع خبری از آماده باش ارتش رژیم صهیونیستی در بلندی های اشغالی جولان خبر دادند.

شبکه خبری المیادین به نقل از خبرنگار خود اعلام کرد: اخبار منتشر شده در خصوص بمباران دو منطقه الکسوه و ریف حلب صحت ندارد.

انتهای پیام/*
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار