کد خبر: ۳۵۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران خبر داد؛
شهریار- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران از رشد ۷۵ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در این استان از سال ۹۲ تاکنون خبر داد.

به گزارش آرانیوز، نعمت الله ترکی پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران قانون مالیات بر ارزش افزوده را سبب توسعه و پیشرفت روستاها و رفع مشکلات روستاییان دانست و گفت: این قانون سبب رشد ۵ برابری اعتبارات در زمینه های عمرانی و آبادانی شده است.

وی با بیان این که در استان تهران نیز در خصوص بودجه و اعتبارات شاهد نظم و انضباط خاصی بوده ایم، گفت: از سال ۹۲ تاکنون شاهد افزایش ۷۵ درصدی اعتبارات عمرانی و جاری بودیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران ادامه داد: تخصیص اعتبارات بر اساس اولویت بندی ها و نیازهای مناطق استان تهران صورت گرفته است.

ترکی نوسازی و مقاوم‌سازی مدارس، تأمین تجهیز و سالم‌سازی بخش آب شُرب و کشاورزی، ارائه تسهیلات به واحدهای صنعتی نیمه تعطیل را از اولویت های تخصیص اعتبارات در شهرستان های استان تهران دانست و گفت: هدف اصلی رشد شهرستان ها و رضایت مردمی بوده است.

وی توسعه روستاها را مورد تاکید قرار داد و افزود: توسعه روستاها سبب مهاجرت معکوس در این مناطق خواهد شد و از این طریق گرفتاری های شهرنشینی نیز کاهش می یابد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار