کد خبر: ۳۵۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۳
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اطراف ما نا امنی در حالی موج می زند که کسانی که ادعای آوردن امنیت دارند در آن کشورها حضور دارند، اما در جمهوری اسلامی ایران امنیت موج می زند و ما مستقل هستیم.
به گزارش اختصاصی آرانیوز، سرتیپ اسماعیلی گفت: در اینجا پرنده ها کاملاً هوشمند هستند مراکز پدافندی در سراسر ایران اسلامی سامانه فرماندهی و کنترل پارچه بومی درست در دست هم هستند.

 وی بیان کرد: شاید دشمن فکر کند می تواند به ما حمله کند ولی سوال اینجاست چگونه می خواهد جان سالم به در کند.

 فرمانده ادامه داد: نیاز باشد هواپیمایی با موشک زده میشود مانند هرمس، نیاز باشد هواپیمایی با جنگ الکترونیک به زمین نشانده می شود مثل rq۱۷۰، اگر نیاز باشد هواپیمایی با ۱۸۰ سرنشین نظامی ناتو در جمهوری اسلامی ایران به زمین نشانده می شود و عذرخواهی می‌کنند مانند ایصاف در سال ۹۳ و اگر نیاز باشد حجم انبوهی از هواپیماهای پدافند هوایی بر دشمن فرود خواهد آمد.

 وی عنوان کرد: آنچه را که امروز ملاحظه می کنید در مدت زمان کمتر از ۷ سال طراحی، تولید، مستقر و مأموریت انجام می دهند.

 سرتیپ اسماعیلی گفت: پیام این است و پنجه نرم کردن با جمهوری اسلامی ایران یعنی واقعه طبس.

 وی افزود: هواپیمای پنهان کار در لبه تکنولوژی استکبار به آنها اخطار می دهیم و آنها با عذرخواهی منطقه را ترک کنند یعنی شما ابتکار عمل دشمن را یک ضربدر قرمز زده اید.

 فرمانده اسماعیلی خاطرنشان کرد: وقتی موشک های دوربردشان در دید رادارهای استراتژیک برد شما باشد یعنی شما لبه تکنولوژی استکبار را به چالش کشیده اید.

 وی اشاره کرد: تنها سازمانی که جوان و نوپا در حال ماموریت است و بیشتر از هر سازمانی گسترش دارد، یعنی ۳۷۰۰ نقطه قرارگاه پدافند هوایی است با اختیارات فرا نیروی است.

 سرتیپ اسماعیلی تاکید کرد: سرمایه اصلی ایران نفت نیست سرمایه اصلی ما جوانان ما در روی زمین هستند از فکر و ذهن آنها بال و بدنه طراحی شده است که هیچ کشوری برخوردار نیست.

انتهای پیام/*

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار