کد خبر: ۳۵۵۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۴
به گزارش اختصاصی آرانیوز(حوزه هرمزگان) ، دکتر هاشمی تختی در دیدار نوروزی با ناظر گمرکات هرمزگان اظهار داشت: گمرکات استان هرمزگان با انجام بیش از 75 درصد  فعالیتهای تجاری کشور، برگ دیگری از افتخارات هرمزگان را رقم زدند و اقدامات و فعالیتهای انجام شده در حوزه گمرکات استان ستودنی و قابل تقدیر است. 

نماینده مردم شریف استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در سال جدید که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده است، باید همه تلاشها برای ایجاد تسهیلات در جهت رونق واحدهای تولیدی کشور استمرار یابد. 

در ديدار نماينده هرمزگان با رئيس گمركات رجايى/تختى: با مديريت دشتانى اكنون ٧٥درصد تجارت كشور در قلب هرمزگان است/ با همت دشتانى ٧٥درصد تعاملات تجارى سال ٩٦ از دروازه گمرك شهيد رجايى انجام شد/ رشد چشمگير فرايند قاچاق زدايى چشم انداز تازه گمرك كهنه كار

دکتر هاشمی تختی با اشاره به رشد چشمگیر درآمدهای گمرکات استان هرمزگان در سالهای 95 و 96 افزود: امیدواریم سهمی از این درآمدها در جهت توسعه استان اختصاص یابد و با نگاه ویژه به گمرکات استان، زمینه استمرار این روند بیش از پیش فراهم گردد. 

در این دیدار علیرضا دشتانی ناظر گمرکات استان هرمزگان افزود: با همت مضاعف کارکنان خدوم گمرکات هرمزگان و در راستای سیاستهای دولت و با ایجاد برنامه ریزی مدون، بیش از 16 هزار میلیارد تومان درآمد از محل واردات قطعی کالاها کسب شده که این میزان بیش از 2 برابر اعتبار پیش بینی شده و مصوب سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشوره بوده و صادرات کالا بیش از 45 میلیون تن به ارزش حدود 10 میلیارد دلار از این حوزه انجام شده است. 

وی اظهار داشت: موفقیتهای به دست آمده مرهون همت مدیران و کارکنان گمرکات هرمزگان، تعامل و همدلی مدیران استان، هماهنگی استاندار و حمایتهای بی شائبه نمایندگان مردم شریف استان در خانه ملت بوده است. 

    مدیرکل گمرک شهید رجایی اظهار داشت: از دیگر اقدامات مهم گمرکات استان هرمزگان در 16 ماه گذشته علاوه بر افزایش درآمدهای گمرکی، پیشگیری از پدیده قاچاق و کاهش چشمگیر پرونده های قضایی از مبادی رسمی در استان بوده است و این روند با جدیت هرچه تمام با همکاری سایر سازمانهای نظارتی متولی، همچنان ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/*
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار