کد خبر: ۳۵۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۱
کشتی ارشدترین مدیرنفتی وزارت نفت چندی است دردریای شخصی خود دچار موج های متلاطم کلک های دست ساز آبی شده است که دوستانش بی خبریا باخبراز او،به آب انداخته اند.
به گزارش آرانیوز به نقل از نفت ساران، اینکه چه شد کشتی بیژن عالی پور شاهد غرق شدن کلک های دست ساز آبی دوستانش در این دریایی به اصطلاح تحت اختیار شده است جای نقد بسیار به آن محفوظ است،ولی اکنون قصد داریم در نقد دومحصول آفت دیده این ناخدای کشتزار دریا شده مناطق نفتخیز جنوب ،راه را، از بی راه ،برای ناخدا ی جدید هموار کنیم.

این ناخدای خسته کشتی مناطق نفتخیز جنوب روزگاری فرمان هدایتش ناوی را در دریایی طوفانی به ساحل آرامش هدایت می نمود،اما اکنون خود بر سازه ی کلکی سوار است که ساحل آرامش را در فوران موج ها نمی تواند بیابد.

دراین یادداشت ما قصد داریم یکی از پرچم های سفید بیژن عالی پور ناخدای خسته مناطق نفتخیز جنوب را برای شما ترسیم کنیم.

کشاورزان ابتدای سال زراعی به امید خوش یومن بودن پایان یکساله تلاش ها وزحماتشان قدم به شالیزار تلاش خود می گذارند ،به امید آنکه درپایان به محصولی دست یابند که نوید آبادانی را به همراه داشته باشد، ولی این پایان برای سال زراعی بیژن عالی پور درشرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب محصول ومحصولات خوبی را به همراه نداشت.

مهرزاد شکیب یکی از محصولات آفت خورده بیژن عالی پور در انبار تازه قفل گشوده شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب بود.

کشاورز آفت دیده مناطق نفتخیز ما دراهواز شاهد آخرین محصول آفت خورده نبود ،بلکه کشتزار شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران جولان گاه دیگر محصول آفت دیده این کشاورز خسته مناطق نفتخیز جنوب بود.

محصول آفت دیده شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران را می توان مدعیان نفوذ دیده جریانی فردی و سیاسی یک نماینده مجلس خود قدر خوانده نام برد که حتی تره ای برای سخنان کشاورز خسته ما در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب خورد نمی کنند.

داستان این تره خورد نکردن مدعیان مدیران ارشد نفتی درگچساران (هوشنگ صیدالی وساسان حبیبی نژاد) به یکروزنامه نگار نفتی برمی گردد.

روزنامه نگاری که از ۲۱اسفند ۹۶ شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران را آفت دیده ترین محصول بیژن عالی پور درطول سال زراعی اش در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب پس از محصول مهرزاد شکیب به خانواده بزرگ وزارت نفت معرفی کرد.

پرداختن به این دو محصول آفت زده دراهوازوگچساران تنها نمونه ای از خروار ی است که همه محصولات زراعی آقاجاری،مسجدسلیمان،مارون وکارون را تحت الشعاع خود قرار خواهد داد.

امید است هرچه زودتر این ناخدای کشاورز خسته از موج سواری در کشتزار دریا شده شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب کنار گذاشته شود تا بتواند خود را از موج ها ی این دریای نا آرام دور سازد و بهترین تعطیلات را در تاکسی های آبی شهر تفریحی اکلاهمای آمریکا (محل اخذ مدرک تحصیل بیژن عالی پور) برای فراموش کردن هرآنچه که نباید فراموش شود آماده سازد.

باید پرسید آیا بیژن عالی پورحکم وثیقه ای خود نزد وزارت نفت در بیست وششم مهر نودوسه را که روز عمل و اتکال به خداوند متعال و همراهی و همدلی مدیران و کارکنان ارزشمند شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب را فراموش کرداست؟

آیا بیژن عالی پور درانجام ماموریت های محوله کوتاهی های جبران ناپذیری را درحق خانواده های نفتی کارکنان خدوم وجهادگر این شرکت مرتکب شده است؟

بی گمان پاسخ این دوسئوال و دیگر سئوالات مگو را زمان به افکار عمومی و خانواده بزرگ وزارت نفت خواهد داد.

با امید به رسیدن صبح تحول دروزارتخانه نفت،که موجبات تغییرات درشرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب را نوید بخش باشیم و شیرنی و لذت یک عمر تلاش کارکنان ایرانی نفت وگاز وپرچمداران نهضت ملی این صنعت را در سالی که با زمان شناسی مقام معظم رهبری(دامت برکاته) حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده است ،با یک ویا دومحصول آفت دیده به باد فراموشی نسپاریم.

منبع: نفت ساران
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار