کد خبر: ۳۵۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹
رئیس حوزه هنری استان سمنان:
سمنان-رئیس حوزه هنری استان سمنان بابیان اینکه ۲۳کتاب طی سال ۹۷ در استان منتشر می‌شود، گفت: از این تعداد کتاب ۱۱ عنوان ویژه ادبیات پایداری و ۱۲ عنوان در حوزه ادبیات خواهد بود.

به گزارش آرانیوز، داوود یاراحمدی در نشست خبری ظهر سه‌شنبه خود با اصحاب رسانه به میزبانی حوزه هنری ضمن اشاره به برنامه‌های این نهاد طی سال۹۷، تأکید کرد: یکی از محوری‌ترین اقدامات حوزه هنری در سال جاری انتشار ۲۳عنوان کتاب درزمینهٔ مختلف است که ۱۱ عنوان از این تعداد به بخش ادبیات پایداری و ۱۲ عنوان دیگر به حوزه ادبیات اختصاص خواهند داشت.

وی افزود: کتاب‌های خاطرات آیت‌الله شاهچراغی نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان، خاطرات آیت‌الله نعیم‌آبادی نماینده دامغانی ولی‌فقیه در استان هرمزگان و چهره علمی دامغان در زمره کتب شاخص این مجموعه خواهند بود همچنین در سال جاری مجموعه خاطرات سید رضا خاتمی، ساعت بهشتی، آسایشگاه ۱۴ و ساعت پنج عصر در حوزه ادبیات پایداری منتشر می‌شوند.

رئیس حوزه هنری استان سمنان گفت: رونمایی از ۲۳ عنوان کتاب نیز از دیگر برنامه‌های حوزه نشر، حوزه هنری سمنان در سال۹۷ هستند همچنین ۲۰ اثر فاخر فرهنگی شامل تصویری از نامه‌های مقام معظم رهبری به جوانان غرب و ... نیز توسط حوزه هنری رونمایی خواهد شد.

یاراحمدی بیان کرد: رونمایی از دو جُنگ موسیقی نیز در دستور کار حوزه هنری استان سمنان قرار دارد که در هفته هنر اسلامی این رویداد فرهنگی به میزبانی سمنان برگزار می‌شود.

وی افزود: از دیگر برنامه‌های هفته هنر اسلامی نیز می‌توان به تجلیل از ۴۸ هنرمند و اهل‌قلم استان سمنان اشاره کرد که این هنرمندان در سال۹۶ موفق به نشر آثار خود شده‌اند همچنین دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان که روز گذشته انجام شد، دیدار با خانواده شهدا، حضور در گلزار شهدا، شب‌شعر آئینی و ... در زمره دیگر برنامه‌های هفته هنر اسلامی هستند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار