کد خبر: ۳۵۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸
استاندار چهارمحال و بختیاری:
شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: معلمان زمینه ساز توسعه جامعه هستند.
به گزارش آرانیوز، اقبال عباسی شامگاه دوشنبه در شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه معلمان زمینه ساز توسعه جامعه هستند، اظهار داشت:  معلمان نقش مهمی در ارتقای توان افراد و توسعه جامعه دارند.

وی بیان کرد: معلمان باید مورد توجه بیشتر قرار گیرند و تلاش شود که جامعه برای تقدیر و تجلیل از مقام والای معلمان پویاتر شود.

 استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: باید فرهنگ تجلیل از معلم در سطح جامعه اصلاح شود.

مشارکت خانواده های دانش آموزان در برگزاری برنامه های هفته معلم افزایش یابد

وی در ادامه با اشاره به اینکه مشارکت خانواده های دانش آموزان در برگزاری برنامه های هفته معلم افزایش یابد، بیان کرد: باید تلاش شود که برنامه های هفته معلم با بازده بسیار خوب وبه صورت مطلوب برگزار شود.

وی ادامه داد: ارزیابی معلمان نیازمند دقت بالا است که این امر برای جلوگیری از ایجاد نارضایتی باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

 استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به میزبانی آموزش و پرورش در ایام نوروز از مسافران و گردشگران، تاکید کرد: آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در بخش اقامت مسافران و گردشگران فرهنگی و غیر فرهنگی ایام نوروز عملکرد بسیار خوبی داشته است.

رشد ۲۰۶ درصدی اقامت مسافران در چهارمحال و بختیاری

وی تاکید کرد: اقامت مسافران  نورزی در چهارمحال و بختیاری رشد ۲۰۶ درصدی داشته است که این امر بیانگر افزایش ورود مسافر و گردشگر به چهارمحال و بختیاری بوده است.

 استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: ورود مسافر و گردشگر زمینه ساز توسعه گردشگری چهارمحال و بختیاری است که باید زیرساخت های گردشگری در این استان ارتقا یابد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار