کد خبر: ۳۵۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸
مدیرکل ورزش و جوانان البرز:
کرج - مدیرکل ورزش و جوانان البرز با اشاره به برگزاری المپیاد ورزشی روستایی در استان، گفت: سالن‌های ورزشی موجود برای جمعیت استان کافی نیست.

به گزارش آرانیوز، امیر غفرانی عصر دوشنبه در نشست شورای اسلامی استان که با محوریت بررسی وضعیت ورزش البرز برگزار شد، از برگزاری ۱۲۰ مسابقه ورزشی خبر داد و گفت: طی سال گذشته ۱۱ زمین چمن مصنوعی و دو سالن ورزشی افتتاح شد که سرانه ورزشی استان را از ۰.۳۸ به ۰.۵۳ افزایش داد.

وی اره به اینکه شهرستان اشتهارد دارای ظرفیت‌های ورزشی فراوانی است، گفت: هیئت تیراندازی این شهرستان می‌خواهد مکانی را برای تمرین راه‌اندازی کند و برای تحقق این مهم نیازمند همکاری شورا و شهرداری است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با تأکید بر اینکه سالن ورزشی بانوان شهرستان اشتهارد تکمیل‌نشده است، گفت: از شورای اسلامی این شهر می‌خواهیم طبق تعهد خود نسبت به تکمیل و تجهیز این سالن اقدام کند.

غفرانی بابیان اینکه بیشتر واحدهای تولیدی و صنعتی استان البرز در شهرستان اشتهارد واقع است، گفت: از این مهم می‌توان به‌عنوان ظرفیتی برای کمک به حوزه ورزش بهر گرفت.

وی از شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان خواست تا امکانات و ظرفیت‌های موجود را به اداره کل ورزش و جوانان معرفی کنند تا بتوان سرمایه‌گذاران را ترغیب به سرمایه‌گذاری در این حوزه کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در بخش دیگری از برگزاری المپیاد روستایی در استان خبر داد و گفت: طی سال گذشته سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار به هیئت‌های ورزشی اختصاص یافت.

غفرانی در خصوص وضعیت سرانه‌های ورزشی شهرستان طالقان، گفت: سال گذشته بنا بود ۳۰ هکتار زمین مجاور سد طالقان به توسعه ورزش اسکی این شهرستان اختصاص یابد، از مدیریت شهری فعلی این شهرستان می‌خواهیم برای تحقق این مهم ما را یاری کنند.

وی با اشاره به اینکه جمعیت شهرستان طالقان فصلی است، سرمایه‌گذاری برای ایجاد سالن ورزشی در این شهرستان را ضروری ندانست.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در بخش دیگری به جمعیت ۶۰۰ هزارنفری شهرستان فردیس اشاره کرد و گفت: پس از پیگیری‌های فراوان اجازه ایجاد اداره ورزش و جوانان این شهرستان داده‌شده است.

غفرانی با تأکید بر لزوم بالا بردن سهم ورزش استان البرز از اعتبارات، گفت: سالن‌های ورزشی البرز برای جمعیت این استان کافی نیست.

وی بابیان اینکه جمعیت جوان استان البرز رو به رشد است، گفت: باید از ظرفیت‌های ورزشی این استان به‌صورت تمام‌وقت استفاده شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار