کد خبر: ۳۵۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷
فرماندار جم:
بوشهر - فرماندار شهرستان جم با تاکید بر لزوم تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی، گفت: پروژه آبرسانی جم بر اساس برنامه زمان‌بندی تکمیل شود.

به گزارش آرانیوز، محمد حسینی صبح سه‌شنبه در بازدید از وضعیت پروژه آبرسانی جم اظهار داشت: این بازدیدها معمولا به صورت ماهانه و در راستای سرعت بخشی به اجرای پروژه انجام می شود.

وی بیان کرد: تکمیل و توسعه طرح‌های عمرانی شهرستان جم را به صورت ویژه دنبال می‌کنیم و انتظار داریم که این طرح‌ها و پروژه‌ها بر اساس برنامه زمان‌بندی تعیین شده تکمیل شوند.

فرماندار شهرستان جم اضافه کرد: پروژه بزرگ آبرسانی جم از اهمیت بسیار زیادی برای شهرستان جم برخوردار است و می‌تواند مشکلات بخش آب شرب در این شهرستان را رفع کند.

پروژه بزرگ آبرسانی جم در دولت قبل بر اساس انتقال آب از سد کوثر آغاز بکار کرد که به علت عدم تامین اعتبار متوقف ماند.

این پروژه در دولت یازدهم با تغییر منبع تامین آب از خط انتقال سد کوثر به شیرین سازی آب دریا مجددا تامین اعتبار شد و امروز با سرعت نسبتا خوبی در حال اجراست.

همه بخش های این پروژه شامل خط انتقال، خط برق و تاسیسات آب شیرین کن در مراحل اجرایی است و خط انتقال به مراحل نهایی نزدیک است.

طبق اعلام مدیر عامل آب و فاضلاب روستایی به عنوان ناظر و بهره بردار طرح در اواخر سال ۹۶، انتظار می رود پروژه ظرف کمتر از ۱۸ ماه به بهره برداری برسد.

حسینی فرماندار جم در این بازدید جزئیات روند پروژه آبرسانی جم را مورد بررسی قرار داد و از تمام سایت های شش گانه و سایت آب شیرین کن بازدید کرد.

استاندار بوشهر نیز اواخر سال قبل ضمن بازدید از پروژه آبرسانی جم بر لزوم تسریع در اجرای پروژه تاکید کرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار