کد خبر: ۳۵۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان:
زنجان-معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان گفت: بالا بردن سطح کیفیت و ایجاد توان رقابتی با محصولات مشابه خارجی باید مدنظر تولیدکنندگان قرار گیرد.

به گزارش آرانیوز، فرامرز نیک‌سرشت به شعار سال نام‌گذاری شده از سوی مقام معظم رهبری حمایت از تولید داخلی اشاره کرد و افزود: تحقق این امر مهم به مدیریت جهادی نیاز دارد و همه بخش‌های جامعه باید در این مسیر فعالانه وارد عرصه شوند.

وی اظهار کرد: دستگاه‌های دولتی به‌عنوان سیاست‌گذاران باید وارد عرصه شوند و با حمایت از ورود سرمایه‌گذاران نسبت به تحقق شعار تلاش کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان گفت: بالا بردن سطح کیفیت و ایجاد توان رقابتی با محصولات مشابه خارجی باید مدنظر تولیدکنندگان قرار گیرد. 

نیک‌سرشت ابراز کرد: تحقق شعار سال نیاز به عزم جدی دارد و مسئولین دولتی، تولیدکنندگان و مردم هرکدام در جایگاه خود می‌توانند در بحث تحقق شعار سال سهم بسیار ارزنده‌ای را داشته باشند.

وی افزود: حمایت از تولید داخل باعث افزایش ایجاد اشتغال و توسعه اقتصاد در جامعه می‌شود و در این میان برای تحقق شعار سال همه باهم تلاش کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری زنجان تصریح کرد: بحث اشتغال یکی از دغدغه‌های جدی جامعه است و افزایش روند اشتغال‌زایی با توسعه سرمایه‌گذاری در استان محقق می‌شود.

نیک‌سرشت گفت: رسانه‌ها در ایجاد فضای مطلوب برای سرمایه‌گذاری استان می‌توانند نقش‌آفرین بسیار خوبی باشند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار