کد خبر: ۳۵۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی:
ارومیه - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: امسال طرح های گسترده ای در زمینه روکش آسفالت محورهای ارتباطی استان اجرا خواهد شد.

به گزارش آرانیوز، عبدالحسین علی اکبری بعد از ظهر پنجشنبه در جریان کلنگ زنی پل جدید پوش آباد اشنویه با اشاره به مشخصات پل جدید پوش آباد شهرستان اشنویه افزود: این پل با اعتبار مصوب ۳۴ میلیارد ریال ساخته می شود.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده امسال طرح های گسترده ای در زمینه روکش آسفالت محورهای ارتباطی استان اجرا خواهد شد که محورهای شهرستان اشنویه نیز در دستور کار است.

علی اکبری اضافه کرد: ماه های پیش رو فرصت مناسبی است تا عملیات ساخت پل با سرعت اجرایی شده و تا شروع بارندگی های فصل زمستان شاهد رسیدن طرح به نقطه امن از نظر پیشرفت کار باشیم.

فرماندار شهرستان اشنویه نیز با اشاره بر ضرورت ساخت پل پوش آباد در کمتر از بازه زمانی تعیین شده گفت: رودخانه ای پل پوش آباد برروی آن ساخته می شود، سال گذشته بدلیل بارش های بهاری و طغیان موجب داغدار شدن یکی از خانواده های مقیم این شهرستان شد که امیدواریم دیگر شاهد چنین وقایع ناگواری نباشیم.

اسعد خضری عنوان کرد: تلاش هایی که برای آغاز عملیات ساخت پل پوش آباد توسط مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای صورت گرفت، ستودنی است و تمامی ادارات شهرستانی مسئول در این زمینه و مردم برای هموار کردن راه پیش رو جهت ساخت بدون مشکل پل اعلام آمادگی می کنیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار