کد خبر: ۳۵۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰
در ایام نوروز؛
بوشهر - مدیر شرکت فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر گفت: در تعطیلات نوروز امسال مصرف بنزین در استان بوشهر ۲۲ درصد افزایش یافت.

به گزارش آرانیوز، مسعود نیک‌تاج اظهار داشت: استان بوشهر یکی از استان‌های گردشگر پذیر کشور در ایام نوروز است و تلاش شد تا در ایام نوروز که شاهد افزایش حضور مسافران نوروزی در استان هستیم، سوخت مورد نیاز تامین و ارائه شود.

وی با اشاره به فعالیت ۹۸ جایگاه ارائه سوخت در سطح استان بوشهر خاطرنشان کرد: هم اکنون ۶۳ جایگاه عرضه بنزین و ۳۵ جایگاه سی‌ان‌جی در سطح استان فعال است.

مدیر شرکت فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر افزود: سال گذشته میزان مصرف بنزین در استان بوشهر طی تعطیلات نوروز ۲۳.۲ میلیون لیتر بود که امسال میزان مصرف بنزین در این ایام به ۲۸.۳ میلیون لیتر رسید.

وی میزان افزایش مصرف بنزین در استان بوشهر طی این مدت را ۲۲ درصد عنوان کرد و ادامه داد: به طور متوسط روزانه ۲.۲۸ میلیون لیتر بنزین در استان بوشهر مصرف شده است.

نیک‌تاج با اشاره به ارائه ۳.۴۹ میلیون متر مکعب گاز سی‌ان‌جی در استان بوشهر طی ایام نوروز، خاطرنشان کرد: مصرف گاز سی‌ان‌جی در استان طی این ایام با افزایش ۱۰ درصدی روبرو بوده است.

مدیر شرکت فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر خاطرنشان کرد: امسال شاهد بیشترین مصرف سوخت در استان بوشهر نسبت به همه سال‌ها بوده‌ایم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار