کد خبر: ۳۵۲۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶
استاندار آذربایجان غربی خواستار شد:
ارومیه – استاندار آذربایجان غربی از مدیران دستگاه های اجرایی و فرمانداران استان خواست برای رفع مشکلات، تقویت تعامل و ارتباط با مردم و تحقق شعار سال جدید اهتمام ویژه داشته باشند.

به گزارش آرانیوز، محمد مهدی شهریاری ظهر پنجشنبه در دیدار نوروزی با فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی اظهارداشت: با وجود همه محدودیت هایی که به لحاظ اعتباری وجود دارد، تلاش خواهیم کرد با تکیه بر وحدت، همدلی و مدیریت منسجم بسیاری از مسائل و مشکلات استان را حل کنیم.

وی ادامه داد: امیدواریم در سال جدید با همت، تدبیر و برنامه ریزی هر چه بهتر مدیران و فرمانداران، در جهت رفع مشکلات، افزایش رضایتمندی و تقویت ارتباط با مردم گام های اساسی تری در استان برداشته شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار نیز در این نشست بر لزوم تقویت جایگاه فرمانداران در شهرستان ها تاکید کرد و گفت: فرمانداران نماینده عالی دولت در شهرستان هستند و هرگونه اختیاری که استاندار در استان دارد فرمانداران نیز در حوزه ماموریتی خود از همان اختیارات برخوردار هستند.

علیرضا رادفر افزود: فرمانداران بعنوان نمایندگان عالی دولت وظیفه دارند سیاست های کلی نظام و سیاست های دولت در شهرستان ها را به نحو احسن اجرا کنند و برای رفع مسائل و مشکلات شهرستان ها نیز از مدیران کل مرتبط برای حضور در شهرستان دعوت کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان غربی هم در این جلسه ضمن استماع مسائل و مشکلات شهرستان های استان گفت: در سال جدید از تمام ظرفیت های قانون بودجه در جهت تجهیز و تامین امکانات مورد نیاز فرمانداری ها استفاده خواهیم کرد.

حسینی همچنین از راه اندازی سامانه دادور در آینده نزدیک در استان آذربایجان غربی خبر داد و گفت: سامانه دریافت، انعکاس، پیگیری و رسیدگی به شکایات متقاضیان صدور مجوزهای کسب و کار (دادور) در دستگاه‌های اجرایی استان تا ۲۰ روز آینده در استان راه اندازی می شود.

معاون استاندار همچنین از تهیه پکیج سرمایه گذاری شهرستان ها خبر داد و گفت: با مشارکت فرمانداران، اطلاعات اقتصادی و سرمایه گذاری شهرستان ها اخذ و پکیجی بعنوان پکیج سرمایه گذاری برای هر شهرستان آماده خواهد شد.

مدیرکل دفتر سیاسی استانداری آذربایجان غربی نیز در این نشست از تلاش ها و زحمات فرمانداران استان در حوزه های مختلف در سال ۹۶ قدردانی کرد و گفت: فرمانداران استان در سال گذشته عملکرد خوبی را در بخش ها و حوزه های مختلف بویژه در بحث برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی داشتند.

وی همچنین به ابلاغیه وزارت کشور در خصوص ساختار جدید فرمانداری ها اشاره کرد و گفت: در ساختار جدید، فرمانداران فرمانداری های ویژه استان سه معاون و سایر فرمانداران نیز دو معاون خواهند داشت.

در این جلسه، مسعود پزشکیان نایب رییس مجلس شورای اسلامی که برای دیدار با استاندار آذربایجان غربی به ارومیه سفر کرده بود نیز دقایقی در جمع فرمانداران استان حاضر شد و نقطه نظرات خود را راجع به مدیریت هر چه بهتر امور و توسعه و پیشرفت کشور مطرح کرد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار