کد خبر: ۳۵۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵
استاندار بوشهر:
بوشهر - استاندار بوشهر با اشاره به اجرای پروژه ملی راهسازی جم به فیروزآباد گفت: محورهای مواصلاتی جنوب استان بوشهر به استان فارس ایمن‌سازی می‌شود.

به گزارش آرانیوز، عبدالکریم گراوند بعد از ظهر چهارشنبه در بازدید از مسیر جم به فیروزآباد اظهار داشت: در راستای توسعه راه‌های استان بوشهر تلاش‌های خوبی صورت گرفته و چندین پروژه مهم اجرا شده است.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های مهم دولت تدبیر و امید در استان بوشهر بهبود زیرساخت‌های ارتباطی و توسعه راه‌ها بوده است، اضافه کرد: تلاش شده تا همه راه‌های مواصلاتی استان بوشهر به بزرگراه تبدیل شود.

استاندار بوشهر از ایمن‌سازی راه‌های استان به عنوان یک اولویت مهم نام برد و خاطرنشان کرد: بهبود ایمنی راه‌ها باعث می‌شود تا حوادث رانندگی و تلفات ناشی از آن کاهش یابد و شاهد سفرهای ایمن‌تری باشیم.

وی با اشاره به نقش بسیار مهم مسیر جم به فیروزآباد در توسعه ارتباطات جنوب استان بوشهر با استان فارس بیان کرد: یکی از برنامه های مهم راه و شهرسازی با مشارکت وزارت نفت، پروژه بزرگراهی جم به فیروزآباد و ایمن‌سازی این مسیر است.

گراوند ادامه داد: مسیر جم به فیروزآباد را از پرترددترین مسیرهای استان بوشهر است که باید پیگیری لازم انجام شود تا پروژه ملی راهسازی جم به فیروزآباد به زودی عملیاتی و فعال شود.

وی خواستار اجرای باند دوم مسیر جم - فیروزآباد شد و تصریح کرد: اجرای باند دوم مسیر جم به فیروز آباد یکی از مطالبات مردم جم است که امیدواریم با عملیاتی شدن آن این نگرانی مردم برطرف شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار