کد خبر: ۳۵۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی:
بجنورد- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: شمار تردد های ورودی و خروجی به استان در طرح نوروزی امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

به گزارش آرانیوز، علی اصغر بدیعی مقدم اظهار کرد: در بازه زمانی ۲۴ اسفند ماه ۹۶ تا ۱۳ فروردین ماه جاری، ۶۹۴ هزار و ۸۵۲ دستگاه وسیله نقلیه وارد استان شده است.

بدیعی مقدم افزود: در مدت مشابه سال قبل  ۶۱۹ هزار و ۴۹ تردد ورودی به استان ثبت شده بود و بر این اساس در طرح نوروزی امسال شمار وسیله نقلیه ورودی به استان ۱۲.۲ درصد افزایش یافته است.

وی گفت: شمار وسیله نقلیه خروجی از استان در بازه زمانی ۲۴ اسفندماه ۹۶ تا ۱۳ فروردین ماه امسال، ۶۶۵ هزار و ۸۰۶ دستگاه به ثبت رسیده است که این رقم در مدت مشابه پارسال ۵۷۷ هزار و ۵۰۹ دستگاه وسیله نقلیه بوده است.  

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی تصریح کرد: شمار وسیله نقلیه های خروجی از استان نیز در این مدت ۱۵.۳درصد افزایش یافته است.

ترددهای ورودی و خروجی به بجنورد در روز طبیعت افزایش یافت

بدیعی مقدم در ادامه گفت: شمار ترددهای ورودی و خروجی به  مرکز استان خراسان شمالی در روز ۱۳ فروردین ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته  به ترتیب ۱۵ و ۲۲ درصد افزایش یافته است.

وی اظهار کرد: در روز طبیعت امسال، ۶۲ هزار و ۱۷۴ دستگاه وسیله نقلیه وارد بجنورد شده و ۵۸ هزار و ۸۱۹ دستگاه وسیله نقلیه خارج شده اند.

وی افزود: در روز ۱۳ فروردین ماه پارسال شمار ناوگان ورودی به بجنورد ۵۴هزار و ۱۳۶ دستگاه وسیله نقلیه و شمار خروجی ها، ۴۸ هزار و ۲۱۰ دستگاه وسیله نقلیه به ثبت رسیده است
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار