کد خبر: ۳۵۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۲
رئیس پلیس‌ راه استان یزد با بیان اینکه تصادفات جاده‌ای استان نوروز امسال ۵ درصد کاهش داشته است، محور فیض آباد را پرحادثه ترین محور ترددی در ایام عنوان کرد.
به گزارش آرانیوز، سرهنگ احمد مظفری ، با اشاره به کاهش آمار حوادث در ایام نوروز 97 نسبت به زمان مشابه سال گذشته اظهار داشت: نهادینه کردن فرهنگ صحیح رانندگی بین اقشار مختلف جامعه امری بسیاری ضروری برای کاهش آمار تصادفات و تلفات است و این فرهنگ سازی برای رانندگان برون و درون شهری بسیار لازم است تا بتوان آمار تصادفات را در داخل و خارج از شهرها به حداقل رساند و مردم بتوانند با خیالی آسوده سفر کنند.

وی خاطرنشان کرد: در ایام نوروز امسال برخی از روزها پر ترددترین روزها و برخی از روزها کم ترددترین بود که روز بیست و ششم اسفند ماه 96 کمترین و روز هفتم فروردین امسال بیشترین آمار تردد را به خود اختصاص دادند.

مظفری پرحادثه ترین محور تردد استان یزد در ایام نوروز را محور فیض آباد عنوان کرد و افزود: طبق آمار پزشکی قانونی متأسفانه آمار فوت شدگان در محل تصادفات جاده‌ای استان یزد با شش درصد افزایش روبه رو بودیم.

رئیس پلیس‌ راه استان یزد با اشاره به کاهش 25 درصدی حوادث جرحی در نوروز امسال گفت: طبق آمار ثبت شده تصادفات جاده‌ای استان یزد در ایام نوروز نسبت به سال گذشته 5 درصد کاهش داشته است.

وی پر تصادف ترین روز در ایام نوروز امسال را روز یکم فروردین ماه اعلام و تصریح کرد: روز بیست و نهم اسفند ماه 96 نیز کم تصادف ترین روز در ایام نوروز 97 بود.

مظفری با بیان اینکه با همکاری خوبی که مردم با نیروی پلیس راه داشتند خوشبختانه در روز 13 فروردین هیچ گره ترافیکی در استان یزد گزارش نشد اضافه کرد: طبق آمار اعلامی تعداد مجروحین تصادفات جاده‌ای استان یزد در نوروز امسال 12 درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام/ *

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار