کد خبر: ۳۵۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰
معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد با اشاره به انجام بیش از ۱۴۵ عملیات آتش‌نشانی در ایام نوروز امسال در استان یزد گفت: تعداد حوادث عید نوروز امسال نسبت به سال قبل در استان یزد کاهش داشت.
به گزارش آرانیوز، محمد رضا رحیمی ، با اشاره به آماده باش کامل تمامی پرسنل عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد در ایام نوروز امسال اشاره کرد و اظهار داشت: این نیروها از روز بیست و پنج اسفند ماه 96 تا روز 15 فروردین ماه امسال به صورت آماده باش کامل هستند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد با بیان فعالیت‌های صورت گرفته توسط این معاونت در سطح شهر در ایام نوروز امسال خاطرنشان کرد: از روز بیست و هشتم اسفند ماه 96 تا روز سیزدهم فروردین بیش از 145 مورد عملیات توسط سازمان آتش نشانی استان یزد انجام گرفته است.

وی تصریح کرد: 80 مورد حریق و بیش از 65 مورد حادثه در ایام نوروز امسال در محدود استحفاظی سازمان آتش نشانی استان یزد انجام گرفت و آمار تلفات تصادفات نیز دو مورد گزارش شد که یکی در شهر یزد و دیگری در جاده منتهی به شهر یزد به ثبت رسیده است.

رحیمی به آمادگی نیروهای امدادی در زمان بروز حادثه اشاره کرد و افزود: تیم‌های امدادی آتش نشانی یزد از زمان تماس بعد از چهار دقیقه در محل حادثه حاضر می‌شدند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد با بیان اینکه در هفته اول تعطیلات نوروز امسال 74 مورد عملیات توسط آتش نشانی یزد انجام شد که از این تعداد 43 مورد حریق و 31 مورد حادثه بودند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه تعداد حوادث عید نوروز امسال نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته کاهش داشته که امیدواریم در سال‌های آینده بازهم شاهد کاهش این آمار در سطح کشور و استان باشیم.

رحیمی با اشاره به فعالیت 160 نفر از نیروهای عملیاتی به صورت شبانه روزی در آتش نشانی یزد گفت: در راستای تأمین سلامت شهروندان در ایام عید نوروز امسال 11 ایستگاه ثابت و 10 ایستگاه سیار آتش نشانی در مناطق مختلف شهر یزد دایر شد.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد در پایان از همکاری مردم در راستای برقراری هر چه بهتر نظم و کاهش حادثه در استان یزد تشکر کرد و اظهار داشت: خوشبختانه در روز سیزدهم فروردین ماه به جز یک حادثه دلخراش، گزارش دیگری به دست ما نرسید که نشان از آرامی این روز در استان یزد داشت.

انتهای پیام/*

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار