کد خبر: ۳۵۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۶
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه از ابتدای تعطیلات نوروزی تا آخرین روز پذیرش مسافران ۷۰ هزار و ۴۶۰ نفر در مراکز اسکان فرهنگیان استان اقامت داشتند گفت: اقامت در ستادهای اسکان فرهنگیان استان نسبت به مدت مشابه ۶۲ درصد افزایش یافت.
به گزارش آرانیوز، محمد پورداود در مورد آمار نهایی اسکان فرهنگیان اظهار داشت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا آخرین روز از پذیرش مسافران 19 هزار و 561 مسافر در ستادهای اسکان فرهنگیان استان همدان اقامت داشتند. 

وی با اشاره به اینکه 70 هزار و 460 مسافر در تعطیلات نوروز امسال در مراکز اسکان فرهنگیان استان همدان پذیرش شدند، افزود: 151 هزار و 747 نفرروز مسافر نوروزی در مراکز اسکان فرهنگیان استان اقامت داشتند. 

پورداود بیان کرد: اقامت مسافران در تعطیلات نوروز امسال در مراکز اسکان فرهنگیان استان همدان نسبت به سال گذشته 62 درصد افزایش یافت.

وی صرف بیش از یکی میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز کلاس‌های درس استان برای پذیرش مسافران را از جمله اقدامات انجام شده دانست و گفت: امسال یک هزار و 400 کلاس درس مسافران نوروزی را پذیرفتند. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان با قدردانی از عوامل اجرایی ستاد فرهنگیان استان تصریح کرد: از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات جهت ارائه خدمات خوب و با کیفیت به میهمانان نوروزی استفاده شد.

انتهای پیام/*

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار