کد خبر: ۳۵۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۴
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از پوشش امدادی این جمعیت به ۴۹۶ حادثه از آغاز طرح نوروزی در استان خبر داد.
به گزارش آرانیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر مازندران، مجتبی اکبری اظهار داشت: از آغاز طرح امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال احمر استان، نجاتگران و امدادگران این جمعیت موفق شدند ضمن انجام 496 عملیات امدادی در نقاط مختلف استان، خدمات موردنیاز را به بیش از سه هزار و 166 آسیب دیده ارائه کنند.

وی افزود: ارائه خدمات امدادی سرپایی به هزار و 625 نفر، انتقال 246 مصدوم به مراکز درمانی و ارائه خدمات اسکان اضطراری به 79 نفر از جمله این خدمات بوده است.

اکبری گفت: در این عملیات‌ها دو هزار و 746 نفر روز نجاتگر و امدادگر در قالب 709 تیم مجهز امدادی با بکارگیری 325 دستگاه خودرو اعم از آمبولانس و خودروهای نجات و پشتیبانی مشارکت داشتند.

وی افزود: امسال جمعیت هلال احمر استان در راستای اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروزی با 54 پایگاه و پست ثابت و سیار امداد و نجات به میهمانان ومسافران نوروزی خدمت رسانی خواهد کرد تا شرایط مطلوبی را برای آرامش و سفر ایمن در سطح استان فراهم کند.

مدیرعامل هلال احمر مازندران گفت: در اجرای طرح امداد و نجات نوروزی علاوه بر 54 پایگاه ثابت و سیار، 75 پست سیار موتوری، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس پیشرفته امدادی و یک فروند بالگرد امدادی مشارکت دارند تا به فوریت‌های امدادی میهمانان نوروزی استان در اسرع وقت پاسخ داده شود.

وی افزود: در طرح امداد و نجات نوروزی امسال حدود هزار نفر امدادگر و نجاتگرآموزش دیده و360 نفر از کارکنان جمعیت استان حضور فعال خواهند داشت.

انتهای پیام/*

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار