کد خبر: ۳۵۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۶
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان با اشاره به وجود تراکم در بسیاری از محورهای گیلان گفت:‌ ترافیک در محور رشت به قزوین سنگین اما شناور است.
به گزارش آرانیوز، سرهنگ حسین محمدپور  اظهار داشت: هم‌اکنون وضعیت تردد خودروها و وسائط نقلیه در مسیر شمال به جنوب به‌ویژه در محدوده ورودی شهر رودبار و محور رشت به قزوین پرحجم اما شناور است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان بیان داشت: بر طبق آخرین اطلاعات مرکز کنترل ترافیک پلیس راه کلیه محورهای شرق به غرب استان گیلان نظیر جاده‌های مسیر لنگرود،‌ لاهیجان و آستانه شاهد تردد بسیار زیاد خودروها است.

محمدپور با اشاره به محدودیت ترافیکی در دو محور گیلان افزود:‌ ممنوعیت تردد خودروهای باری و سنگین در دو لاین محورهای رشت به قزوین و محور آستارا به سمت اردبیل از ساعت 8 صبح آغاز شده است و تا ساعت 24 امروز ادامه دارد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان ابراز داشت: بر اساس‌ این محدودیت ترافیکی که از صبح امروز 14 فروردین آغاز شده است از تردد هرگونه وسائط نقلیه سنگین و باری به جز خودروهای حامل مواد سوختی و فاسدشدنی جلوگیری می‌شود.

محمدپور به سانحه رانندگی  دیشب در منطقه لیلاکوه لنگرود نیز اشاره کرد و گفت:‌ در این اتفاق ناگوار که علت آن هنوز در دست بررسی بوده و جزئیات آن کاملاً مشخص نشده است 5 نفر از 6 سرنشین خودروی حادثه‌دیده در دم جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه علت وقوع حادثه پس از دریافت استعلام‌های لازم توسط پلیس مشخص می‌شود عنوان کرد:‌ خودروی پراید حادثه دیده پس از اینکه از جاده محلی منحرف شد با تمام سرنشینانش به داخل یک استخر طبیعی سقوط کرد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان خاطرنشان کرد:‌ پرهیز از سبقت‌ و سرعت‌ غیرمجاز از تأکیدات همیشگی پلیس به رانندگان است به‌ویژه اینکه این عامل نقش بسیار مهمی در بروز بسیاری از تصادفات و سوانح جاده‌ای در محورها و جاده‌های استان گیلان دارد.

انتهای پیام/ *

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار