کد خبر: ۳۵۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۹
جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: ۲۲۲ سارق در ایام تعطیلات نوروزی در شهرستان کرمانشاه دستگیر شدند.
به گزارش آرانیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ علیرضا مرزبانی اظهار داشت: بیشترین سرقت‌ها مربوط به وسایل داخل خودرو با 104 فقره و قطعات خودرو با 94 فقره است که در مجموع 329 مورد سرقت کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در ایام نوروز طرح ارتقای امنیت اجتماعی با کمک کلانتری‌ها و پاسگاه‌های سطح شهرستان کرمانشاه و ماموران یگان امداد و فوریت‌های پلیسی 110 به مرحله اجرا در آمد.

مرزبانی خاطرنشان کرد: در ایام نوروز 97 ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه موفق شدند 327 دستگاه خودرو و موتورسیکلت فاقد پلاک و مدارک شناسایی را نیز توقیف و به پارکینگ منتقل کنند.

این مقام انتظامی در ادامه اشاره‌ای نیز به اجرای طرح مبارزه با معتادان متجاهر و قاچاقچیان موادمخدر داشت و افزود: در این راستا 615 نفر از معتادان و مواد فروشان نیز دستگیر شدند. 

وی دستگیری 20 قاچاقچی که در زمینه‌های مختلف کالای قاچاق فعالیت می‌کردند را از دیگر اقدامات پلیس کرمانشاه در ایام نوروز برشمرد و گفت: این افراد به مقامات قضایی تحویل شدند.

مرزبانی همچنین با اشاره به رضایت شهروندان از اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی، از تداوم اجرای طرح‌ها خبر داد.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه از قاطعیت پلیس در برخورد با متخلفان، توزیع‌کنندگان مواد مخدر، سارقان و صاحبان خودروها و موتورسیکلت‌های فاقد مدارک لازم خبرداد و گفت: با هر کدام از آن‌ها متناسب با تخلف صورت گرفته برخورد می‌شود.

وی افزود: ارتقا امنیت عمومی و افزایش رضایتمندی شهروندان از اقدامات صورت گرفته دو مولفه مهمی است که پلیس دنبال می‌کند و خوشبختانه تاکنون نیز در تحقق آن‌ها موفق عمل کرده است.

انتهای پیام/*

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار