کد خبر: ۳۵۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۶
معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی قم با مقایسه آمار اسکان زائرین و مسافران با مدت مشابه سال گذشته گفت: در سال گذشته ۴۰۴ هزار نفر اسکان داشتیم، امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۴۱ هزار نفر بوده است که ۴۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
به گزارش آرانیوز، سید مجتبی فرهادی، با اشاره به آمار اسکان زائرین و مسافران از 24 اسفند تا شب گذشته اظهار داشت: 641 هزار نفر به‌صورت رسمی تا شب گذشته مسافر نوروزی در واحدهای اقامتی ازجمله هتل، هتل‌آپارتمان، مهمان‌پذیر و خانه مسافر اقامت یافتند.

وی افزود: 287 واحد اقامتی شامل 35 واحد هتل، 28 واحد هتل‌آپارتمان، 58 واحد مهمان‌پذیر، 166 واحد خانه مسافر و 100 مجتمع بین‌راهی و پذیرایی در استان پذیرای گردشگران است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی قم با اشاره به با اشاره به آمار تجمیعی بازدید از اماکن تاریخی در ایام نوروز گفت: حدود 100 هزار نفر از اماکن تاریخی بازدید به عمل‌آورده‌اند.

فرهادی با مقایسه آمار اسکان زائرین و مسافران با مدت مشابه سال گذشته ابراز کرد: در سال گذشته  404 هزار نفر اسکان داشتیم، امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 641 هزار نفر بوده است که 40 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

به گفته وی امسال نزدیک به صد هزار نفر از اماکن تاریخی قم بازدید کرده‌اند.

انتهای پیام/*

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار