کد خبر: ۳۵۱۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۳
مرجع تقلید شیعیان یکی از ابزار استکبار جهانی را عربستان سعودی دانست و گفت: سازمان ملل خاصیتی نداشته که جلوی تخریب و کشتار صهیونیست‌ها را بگیرد و سازمان ملل تقریباً دکانی برای آمریکا و اسرائیل شده است.
به گزارش آرانیوز،  آیت‌الله حسین نوری همدانی پیش از ظهر امروز در جلسه درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، اظهار داشت: یکی از محکمات انقلاب مسئله مبارزه با صهیونیست‌ها بوده که امام راحل نیز تأکید بر محو و نابود شدن غده سرطانی رژیم صهیونیستی داشتند.

وی با اشاره به جنایاتی که اخیراً صهیونیست‌ها در فلسطین اشغالی مرتکب شده‌اند، گفت: از طرفی استکبار جهانی با ایجاد فرقه‌ها و گروه‌هایی همچون داعش سعی در مشغول کردن مسلمانان با خود دارد تا حاشیه امنی برای صهیونیست‌ها ایجاد شود.

مرجع تقلید شیعیان یکی از ابزار استکبار جهانی را عربستان سعودی دانست و افزود: سازمان ملل خاصیتی نداشته که جلوی تخریب و کشتار صهیونیست‌ها را بگیرد و سازمان ملل تقریباً دکانی برای آمریکا و اسرائیل شده است، همین عربستان سعودی چند روز قبل یک میلیارد دلار به سازمان ملل داد تا سازمان ملل دخالتی نکند و اگر دخالتی کرد کمرنگ باشد.

آیت‌الله نوری همدانی با محکومیت اعمال و جنایات رژیم صهیونیستی ابراز کرد: به تمام آزادی‌خواهان اعلام می‌کنیم که قدس متعلق به مسلمانان است و به دنیا اعلام می‌کنیم که با قدرت از فلسطین حمایت کرده و حمایت می‌کنیم، مسئولان نیز با حمایت کافی از فلسطینی‌ها مبارزه با اسرائیل را مدنظر قرار دهند.

انتهای پیام/*

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار