کد خبر: ۳۵۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۶
رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان قزوین گفت: تاکنون ۹ کمیته از کمیته‌های پانزده‌گانه فدراسیون اتومبیلرانی در قزوین راه‌اندازی شده است و راه‌اندازی بقیه آنها نیازمند تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز است.
به گزارش آرانیوز، محمد مهرانفر  اظهار داشت: هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری در استان قزوین 24 سال قدمت دارد که تاکنون 9 کمیته از کمیته‌های پانزده‌گانه فدراسیون اتومبیلرانی در قزوین راه‌اندازی شده است و راه‌اندازی بقیه آنها نیازمند تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز است.

وی با بیان اینکه در هر کدام از رشته‌هایی که تاکنون در قزوین راه‌اندازی شده است، رتبه‌های برتر کشوری را داشته‌ایم عنوان کرد: در رشته آفرود چند سال است که حرف اول را در کشور می‌زنیم و همچنین در رشته موتور کراس هم همیشه در یکی از سکوها ایستاده‌ایم.

رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان قزوین تأکید کرد: اگر مسئولان حمایت لازم را از این هیئت داشته باشند، با استعدادهایی که در این رشته‌ها در میان شهروندان قزوینی وجود دارد، استان قزوین می‌تواند به قطب این رشته ورزشی تبدیل شود.

مهرانفر نداشتن زمین و اعتبار را مشکل اصلی مسکوت ماندن این رشته ورزشی عنوان و خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین کمیته‌هایی که باید به سرعت در قزوین راه‌اندازی شود کارتینگ است که متأسفانه پیست مناسب این رشته ورزشی را در قزوین نداریم.

وی با بیان اینکه هنوز بحث اسپانسر در کشور جا نیفتاده است گفت: این رشته یکی از پرهزینه‌ترین رشته‌های ورزشی است که همه هزینه‌های آن هم توسط ورزشکار پرداخت می‌شود، ولی اگر اسپانسر باشد و از ورزشکاران حمایت کند، ماهیت این رشته تغییر می‌کند.

رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان قزوین با اشاره به میثم طاهری که امسال در مسابقات ناسکار آمریکا شرکت می‌کند بیان کرد: وی چند سالی است که در دبی سکونت دارد و شرکت‌هایی مانند لامبورگینی و پورشه اسپانسر او هستند، ولی اگر این ورزشکار و جوانانی مانند وی در کشور حمایت شوند در تمام جهان حرفی برای گفتن دارند.

انتهای پیام/*

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار