کد خبر: ۳۵۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸
جانشین فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: مسافرت‌های نوروزی در استان ۱۶ درصد افزایش و تصادفات فوتی در طرح نوروزی پلیس استان ۲۱ کاهش داشته است.
به گزارش آرانیوز، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد طاهری با اشاره به تردد 3 میلیون و 302 هزار و 697 دستگاه انواع خودروها در سطح محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: آمار خودروهای ورودی به استان از تاریخ 23 اسفند تا هم‌اکنون 173 هزار و 328 است که نشان‌دهنده رشد 16 درصدی حجم مسافرت‌های نوروزی به سیستان و بلوچستان است.

جانشین فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: برخلاف افزایش 16درصدی ترددها در سطح جاده‌های استان امسال شاهد کاهش 21 درصدی تصادفات فوتی در سطح استان بودیم که این امر نشان از ارتقای فرهنگ ترافیکی شهروندان و مسافران نسبت به سال‌های گذشته است.

وی با اشاره به کاهش 13 درصدی تصادفات جرحی نسبت به مدت مشابه سال قبل اظهار داشت: با همکاری سایر نهادهای امدادی تلاش مضاعفی را در خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی در طرح نوروزی امسال انجام شد تا گردشگران سفری ایمنی را در این استان تجربه کنند.

طاهری تأکید کرد: در اجرای طرح نوروزی پلیس استان با استقرار پاس‌های پیاده و انجام گشت‌های هدفمند و همچنین تمهیدات انتظامی و ترافیکی و کنترل مجرمان سابقه‌دار توانست وقوع سرقت‌ها را به میزان 15 درصد کاهش دهد و نسبت به بازه زمانی سال قبل موفق‌تر عمل کند.

جانشین فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با تلاش شبانه‌روزی کارکنان در طول طرح شاهد کاهش 39 درصدی جرائم خشن در سطح استان بودیم.

وی خاطرنشان کرد: همکاری شهروندان و مسافران نوروزی در ایام تعطیلات نوروزی کمک شایانی به پلیس در برقراری امنیت و نظم و انضباط ترافیکی و کاهش تصادفات داشت که این امر ستودنی و قابل ستایش است.

انتهای پیام/*

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار