کد خبر: ۳۵۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶
‌مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از کشته شدن 10 نفر در حادثه آتش‌سوزی سنگین در یک قهوه خانه در بازار کیان اهواز خبر داد.
به گزارش آرانیوز، ‌مقصود حق‌شناس -‌اظهار کرد: به دنبال تماس شهروندی با سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در ساعت 01:05 بامداد امروز (چهاردهم فروردین ماه) و گزارش وقوع حریق در یک قهوه‌خانه در بازار کیان اهواز واقع در نبش خیابان مدرس، بلافاصله اکیپ‌های آتش‌نشانی از سه ایستگاه همجوار به محل حادثه اعزام شدند و ظرف چهار دقیقه به محل حادثه رسیدند.

وی با بیان اینکه آتش‌سوزی این قهوه خانه گسترده و سنگین بوده است، افزود: آتش‌نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با شعله‌های سرکش آتش روبرو شدند که تمام قهوه خانه را در کام خود فرو برده بود.

حق شناس ادامه داد: آتش‌نشانان موفق به نجات شش نفر از شعله‌های گسترده این حریق شدند که همگی دچار مصدومیت‌هایی شده بودند. متاسفانه با وجود تلاش‌های بسیار آتش‌نشانان 10 نفر از حاضران در انتهای قهوه خانه محبوس شدند و جان باختند. در عملیات اطفا حریق سه نفر از آتش‌نشانان نیز مصدوم شدند. عملیات اطفای حریق در 10 دقیقه انجام شد ولی نیروهای آتش نشانی همچنان در محل حادثه حضور دارند. 

به گزارش ایسنا به نقل از کانال تلگرامی رسمی سازمان اورژانس کشور تا این لحظه در این حادثه 10 نفر کشته و 14 تن مصدوم شده‌اند.


انتهای پیام

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار